Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Verkligen ! Tyvärr kommer fel spelare att bänkas , Ludde eller dansken.Dysterqvist skrev:Det borde verkligen vara läge att kasta in Filip Eriksson, en tydlig markering om inte annat.
Var inte både Ludde och Dansken bänkade idag???vlk skrev:Verkligen ! Tyvärr kommer fel spelare att bänkas , Ludde eller dansken.Dysterqvist skrev:Det borde verkligen vara läge att kasta in Filip Eriksson, en tydlig markering om inte annat.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Dom var med men gjorde väl en ganska slätstruken insats [emoji6]Härmapan skrev:Var inte både Ludde och Dansken bänkade idag???vlk skrev:Verkligen ! Tyvärr kommer fel spelare att bänkas , Ludde eller dansken.Dysterqvist skrev:Det borde verkligen vara läge att kasta in Filip Eriksson, en tydlig markering om inte annat.
Jag såg i alla fall ingen av dom…
Dom var med men gjorde väl en ganska slätstruken insats [emoji6]vlk skrev:Var inte både Ludde och Dansken bänkade idag???Härmapan skrev:Verkligen ! Tyvärr kommer fel spelare att bänkas , Ludde eller dansken.vlk skrev:[quote="Dysterqvist"]Det borde verkligen vara läge att kasta in Filip Eriksson, en tydlig markering om inte annat.
Dom var med men gjorde väl en ganska slätstruken insats [emoji6]Härmapan skrev:Var inte både Ludde och Dansken bänkade idag???vlk skrev:Verkligen ! Tyvärr kommer fel spelare att bänkas , Ludde eller dansken.Härmapan skrev:[quote="vlk"][quote="Dysterqvist"]Det borde verkligen vara läge att kasta in Filip Eriksson, en tydlig markering om inte annat.
Dom var med men gjorde väl en ganska slätstruken insats [emoji6]vlk skrev:Var inte både Ludde och Dansken bänkade idag???Härmapan skrev:Verkligen ! Tyvärr kommer fel spelare att bänkas , Ludde eller dansken.vlk skrev:[quote="Härmapan"][quote="vlk"][quote="Dysterqvist"]Det borde verkligen vara läge att kasta in Filip Eriksson, en tydlig markering om inte annat.
Dom var med men gjorde väl en ganska slätstruken insats [emoji6]Härmapan skrev:Var inte både Ludde och Dansken bänkade idag???vlk skrev:Verkligen ! Tyvärr kommer fel spelare att bänkas , Ludde eller dansken.Härmapan skrev:[quote="vlk"][quote="Härmapan"][quote="vlk"][quote="Dysterqvist"]Det borde verkligen vara läge att kasta in Filip Eriksson, en tydlig markering om inte annat.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst