Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Skadeglädjen var större när Brynäs och HV möttes. Bara satt och myste vid tv:nSvartvadet skrev:Kvalet är lite njutfullt ändå!
IKO har inget i SHL att göra, har aldrig haft. Häftig resa och upplevelse för byn dock, det ska man ge dem. Men de har inte resurserna på sikt.
Samtidigt har du HV som toksatsat och vurpar igen.
Så det är egentligen bara win-win. Åker HV är det ren skadeglädje och åker IKO är det bäst för alla parter.
Tur vi inte fick hot honom. Jag såg hans likgiltighet i en match och hade han agerat på ett sådant i Lakers hade han skickats bort tror jagTowen skrev:Undrar vad ENGSUND givit för en tidsmaskin nu. Tönten fick ett erbjudande från 'Chief' - men nej, istället för att slåss om guldet i en av Europas toppklubbar tar han chansen att som lagkapten få spela ner moderklubben i avgrunden
Den torktumlare från helvetet som kallas: "att bli en allsvensk klubb"
# Orolig nattsömn
vlk skrev:Förmodligen förlorar FBK medvetet för att möjliggöra ett möte mellan växjö och Luleå. Smart , om man får vara konspiratorisk
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Alla är med i den mot LakersStenhårtSlagskott skrev:vlk skrev:Förmodligen förlorar FBK medvetet för att möjliggöra ett möte mellan växjö och Luleå. Smart , om man får vara konspiratorisk
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Är SAIK och TIK med i den konspirationen
Dysterqvist skrev:Kul med antingen Luleå eller Örebro i kvarten, två lag man ogillar! Växjö slutar 2a, i Skellefteå bunkrar dom silverputs och som grädde på moset går guldfavoriten FBK in i slutspelet med två raka förluster, efter 16 vinster.
Rock on!
Vi kan inte få Örebrobratsson skrev:Med våran offensiv så är det dödsdömt med Luleå eller örebro.
Gonatt
bratsson skrev:Luleå och CHL. Kul...
Dysterqvist skrev:Vi har haft lika svårt för Timrå som Luleå den här säsongen, nästan ännu svårare. Rögle var mångas favoriter inför seriestarten, efter att ha floppat har dom plötsligt chans att rädda säsongen. Dom hade också blivit jäkligt tuffa att möta. Nu blir det antagligen Luleå, jag tycker det ska bli svinkul!
Skulle det mot förmodan bli Örebro blir det El Plastico redan i kvarten!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster