Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
mollers skrev:Det är väl det som är hela charmen med slutspel. Annars kan vi väl lika gärna göra som fotbollen och ge titeln till seriesegrare. Har man varit medioker och dessutom förlorat första matchen kan man ju gått få ha lite press på sig?
Vi har alla vår väg till Lakers , jag flyttade också till växjö 1988 för att plugga , och gav då upp en troligtvis kommande gigantisk hockeykarriär i Osby IK [emoji23]Varanen skrev:Och som uppvärmning får jag Lukko-TPS (mitt ursprungliga favoritlag när jag flyttade till Växjö 1988), länsderby och åttondel. Hockey är tokskoj!
Psykologi psykologi , mycket avgörs i hjärnan.bratsson skrev:Jag hade ångest när vi fick spela play-in, tänk er att kunna åka ut. [emoji21]
Med det sagt, kan inte se att HV71 förlorar 4 matcher mot Oskarshamn.
Sämsta målvaktsparet och även backsida skulle jag tro.
Varanen skrev:Skulle snarare tro att folk hänger sig kvar i barerna. Jag har förståelse för att man måste få upp berusningsgraden om man håller på HV. Kan inte vara roligt att kolla på lyxbygget.
bratsson skrev:Blir glad om Hv71 åker ur, men inte kan dom vika sig så här?
71 miljonerstrupp kontra 40mille?
Systemfel.
Ger inte tv-pengarna 40 mille i alla fall?Daste skrev:bratsson skrev:Blir glad om Hv71 åker ur, men inte kan dom vika sig så här?
71 miljonerstrupp kontra 40mille?
Systemfel.
Kommer IKO upp i 40?
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], Google [Bot] och 1 gäst