Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Tänkte samma igår. Perfekt läge att hålla honom varm och ge Larmi lite vila.StenhårtSlagskott skrev:Funderar lite på målvakt och vill se Åhman från start.
"Skummar av X och får känslan att Christoffer Holm är @LuleaHockey s problem...Varanen skrev:Shinnimin hävdar att en av domarna i senaste matchen vid ett antal gånger under gångna säsongen sagt till Luleå att han hatar dem. Tänk att vara ett sånt patetiskt offer att du hittar på något sånt. Det faller på sin egen orimlighet och det har givetvis inte hänt.
Vad som kan ha hänt är att domaren sagt att han är trött på deras gnäll och verbala påhopp, på att Bulan hade (har?) för vana att rusa in i domarrummet i psykotisk affekt under matcherna och gorma och skrika, att domaren var trött på Luleås filmande och förstärkande av varje situation, specifikt Shinnimins osportsliga beteende i det avseendet.
Vad ett offer som Shinnimin inte förstår är att kritik mot ett visst beteende inte är det samma som hat mot Luleå som organisation eller Shinnimin som person. Men för att förstå det måste du växt ur blöj-bäbis stadiet.
Jag är otroligt glad över att VLH inte odlat någon offer-mentalitet. Inte gnälla på skador, domare, matchtider eller annat. Hockey handlar i grund och botten om positiv energi. Något VLH har förstått.
Härmapan skrev:Gud vad glad jag är att Lakers ignorerar allt jävlagnäll.
Det är som att se ett par balanserade föräldrar hantera ett gäng övertrötta dampungar som letar millimeter-rättvisa när de ska dela på en sockerkaka
Jag vet!Varanen skrev:Härmapan - Jag tror han tänker på passningarna. Sant att vi inte alltid åker mest skridskor, men passningar är snabbare än vilken åkning som helst..
Det är mycket tveksamt om han tar plats där. Samtidigt har han han stolpe ut hittills .Svartvadet skrev:Ska M. Sylvegård verkligen till NHL?
Svårt att se han hålla där
Dom maler ner oss nu…PutteA skrev:Vi ser inte riktigt påkopplade eller fokuserade ut idag. I inledningen av andra spelar vi ju i ett alldeles för lågt pucktempo. Ganska enkelt för Luleå att stänga sargerna och få fast oss. Blichfelds backcheck på Sellgren är rätt lojt.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster