Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Det är inte några sk ”namn” jag skulle vilja ha i Lakers. Det är förödande med skitspelare som Tedenby och Öhnerud i laget, för att inte prata om alla värdelösa importer de har. Sveriges sämste sportchef och en nödlösning till coach som de redan sparkat en gång. Bara det att de tog in Monten säger allt….ett haveri till förening.Dysterqvist skrev:Game 7 i Jönköping på fredag, helt ofattbart egentligen.
Fascinerande att följa HVs förfall, hur allt bara har krackelerat. Sett till namnen i laget borde dom ha städat av IKO i fyra raka, men det hjälper ju inte med bra namn om dom inte synkar tillsammans. Hatten av för IKO som bara kööör, så här intensiva har jag knappt sett dom i vinter. HV ser paralyserade ut långa stunder, coacherna helt handlingsförlamade. Hur kan man t ex sätta en ung kille som Stakkestad till att ta bort en gigant som Lodin? Det är plågsamt att se. Den rollen ska ju Önerud eller nån av dom rutinerade ha.
HV har vänt på alla stenar och kommit till vägs ände, nu står man där med alla gamla hjältar i båset. Misslyckas man på fredag hamnar rätt många glorior på sniskan.
Varanen skrev:Vad avundsjuk jag är på att Saik kan skjuta.
Helt i klass med Mats Tryggs mål https://youtu.be/ySp-uyx4Y28?feature=sharedollebolle skrev:Jävla skarpskytt han blivit Folin.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 2 gäster