Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Svartvadet skrev:Rögle blir tufft, de har spelat ruggig hockey mot FBK. Den såg man inte komma. Kul!
vlk skrev:Vilket öde. Jag har biljett till Blind Guardian denna dag.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
DeLarge skrev:Så hur kul media vänder sina kappor från dag till dag.
Innan slutspelet: "VEm SKKAA UTMANA FäRJESTAD???!?!?!??!?!?!?!?"
Efter kvartsfinalen. "RÖgLLE VARR BYggT för DETTAAAA vem SKA UTMANA RÖööGLLLE???!
Ja, det hade varit intressant att veta hur det är med de som klev av senast…StenhårtSlagskott skrev:Vad säger rapporterna om den tunga trion som saknas?
Nä, inte från Lakers sida men någon kanske råkat se nån träning eller så… typ smp som jobbar med att rapportera om detta…bratsson skrev:Vadå, tror ni det blir ännu öppnare kommunikation i ett slutspel?
Nä, inte från Lakers sida men någon kanske råkat se nån träning eller så… typ smp som jobbar med att rapportera om detta…bratsson skrev:Vadå, tror ni det blir ännu öppnare kommunikation i ett slutspel?
DeLarge skrev:SMP kan ju vara topp 3 sämsta hockeykällor i världen. Meningslös tidning
Precis, det är dom jag menarTowen skrev:@Härmapan, du menar samma rapporterande, grävande journalister STUBBEN och JEPPSEN som 'Chief' satt i intervju i somras med och LOVADE - BEDYRADE - att det var färdigvärvat, lapp på luckan och stängt - för att samma kväll på hemsidan smälla upp att Dylan MCLAUGHLIN var klar - framför nosen på STUBBEN och JEPPSEN - Du menar DE grävande journalisterna?
Nä, på is igen. Kommer förhoppningsvis in under semin…StenhårtSlagskott skrev:Rieder har kanske gjort sitt VLH. Tråkigt att det skulle sluta så.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster