Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Så länge man inte lyfter skridskon och gör en sparkrörelse så får du t.o.m medvetet styra in pucken med skridskon.Härmapan skrev:Snudd på spark - han styr ju in pucken med foten…
vlk skrev:Kan bli en hemsk kväll
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Omöjligt att gå vidare på denna nivån med en clownförstakedja.Stupet skrev:Fyfaaaan vad dåliga vår första lina är! Blir ju farligt bakåt varje gång Kossila, Sylvegård och Ågren är inne. Skapar ingenting framåt!
vlk skrev:Vi gör Max 1-2 mål idag. Tro mig. Det syns redan hur svårt vi har.
Problemet är att vi förstör alla offensiva försök genom att förstakedjan ska ta alla tekningarna i offensiv zon.PutteA skrev:Ja det är ju ingen höghastighetshockey direkt. Detta måste ändå vara den sämsta inledningen hittills. Vi spelar så långsamt och så jag kräks ärligt talat. Vi är svagare än Rögle i alla moment. Vi spelar med handväska. Vi har mer skott än Rögle, men alla Rögles skott är farligare än nått av våra.
PutteA skrev:Det här kunde vara en repris av både match 1 och match 2. Ingen skillnad, ser precis likadant ut. Vi äger puck lite mer, vi slänger mest puckar på Rifalk som får bättre och bättre stats, och Rögle skapar de bästa målchanserna och gör dessutom mål. Den trenden vi är i nu, vänder man inte hur lätt som helst i en slutspelsserie. Nått som i en ordinarie serie kanske tar en 10-12 omgångar att vända om.
PutteA skrev:Det här kunde vara en repris av både match 1 och match 2. Ingen skillnad, ser precis likadant ut. Vi äger puck lite mer, vi slänger mest puckar på Rifalk som får bättre och bättre stats, och Rögle skapar de bästa målchanserna och gör dessutom mål. Den trenden vi är i nu, vänder man inte hur lätt som helst i en slutspelsserie. Nått som i en ordinarie serie kanske tar en 10-12 omgångar att vända om.
Ja, det är väldigt tydligt . Dom kan bänka några som bara längtar efter dollar.Stupet skrev:Det märks vilka som spelar för laget och vilka som inte gör det.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster