Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Dysterqvist skrev:Jag tycker faktisk man SKA tillåta mycket mer i slutspel, varje match ska vara en jävla batalj, kamp. Växjö har också varit precis sådär jobbiga som Rögle är nu. Denna upplagan är tyvärr lite för soft, det är sååå underbart skönt med taktil fotmassage, vi behöver få in tyngd och hårdhet till nästa säsong.
Ja herre jisses, han kommer ju bli uppäten där över både i NHL och AHL. Han har ju inte vad som krävs i ett SHL slutspel just nu. Han behöver verkligen köra ett år till i SHL för att kunna ta det steget.vlk skrev:Jag hoppas att Östlund stannar ett år och utvecklas i en större roll, för han måste vara chanslös på en plats i NHL.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Han ser verkligen ut som en oskolad junior i slutspelet.PutteA skrev:Ja herre jisses, han kommer ju bli uppäten där över både i NHL och AHL. Han har ju inte vad som krävs i ett SHL slutspel just nu. Han behöver verkligen köra ett år till i SHL för att kunna ta det steget.vlk skrev:Jag hoppas att Östlund stannar ett år och utvecklas i en större roll, för han måste vara chanslös på en plats i NHL.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster