Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Dysterqvist skrev:LHC möter Malmö Redhawks i Alvesta i slutet på augusti
Kan nån förklara varför?? Känns ju som en ren provokation, som att Växjö skulle lägga en träningsmatch i Limhamn eller Mjölby.
Alla i ASK kan avgå!
Dom ställde upp utan dessa.Svartvadet skrev:Timrå vinner med 7-5 över HockeyEttans Sundsvall... Släppa FEM mål mot ett lag två divisioner under är sanslöst dåligt! Hade skämts ihjäl som supporter
Redan nu faktiskt tror jag, om man vågade. Martinson tillför ingenting i PPSvartvadet skrev:Leo gör det riktigt bra i Nybban! Klass i PP fullt ut, kommer axla Martinssons roll nästa säsong
Vi var uppe i Luleå jag och dottern och såg en match för några år sedan tillsammans med en vän och hans son. Våra barn var 12 år och hade Lakerströjor på sig. Vi satt på sittplats och barnen gick iväg till kiosken för att handla godis. Efter 5 min kommer vakterna med dem. Vi undrar vad som hänt. Vakterna säger att de inte kan garantera barnens säkerhet när de bär Lakers Tröjor öppet i korridoren. De vill att vi vuxna går med barnen och handlar. Då bestämde jag mig för att aldrig mer besöka den hallen, och jag hoppas aldrig att stämningen i vår hall ska bli som i Luleås. Vi ska vara välkomnande och det ska råda en skön stämning i Vida.Härmapan skrev:Detta skickade AIK ut i samband med biljettköp…
”Hovet är helt slutsålt och samtliga sektioner kommer att vara svartgula, vilket konkret betyder att du som besökare ENBART får ha svartgula AIK-färger, eller neutrala kläder.
Detta är ett beslut som båda klubbarna (AIK och DIF) har tagit, i samråd med arenaoperatör och polismyndigheten.
Det betyder också att du som publik enbart får jubla för AIK:s prestation. Det får alltså inte ske något jubel för DIF. Vakter kommer att vara på plats för att se till att detta följs. Detta är regler som finns för att skapa optimal säkerhet för samtliga i arenan”
Helt fantastiskt! Dom klarar alltså inte av att ha någon bortapublik…? Hoppas att vi slipper dessa pissföreningar i SHL för alltid!
Tänk om vi skulle uppmana Frölundasupportrarna att ha oranga kläder på sig på lördag - och bara jubla när/om Lakers gör mål (annars griper vakterna in)…
Jo, Luleås publik är ju sämst i SHL när inte Stockholmslagen är med!vlk skrev:Vi var uppe i Luleå jag och dottern och såg en match för några år sedan tillsammans med en vän och hans son. Våra barn var 12 år och hade Lakerströjor på sig. Vi satt på sittplats och barnen gick iväg till kiosken för att handla godis. Efter 5 min kommer vakterna med dem. Vi undrar vad som hänt. Vakterna säger att de inte kan garantera barnens säkerhet när de bär Lakers Tröjor öppet i korridoren. De vill att vi vuxna går med barnen och handlar. Då bestämde jag mig för att aldrig mer besöka den hallen, och jag hoppas aldrig att stämningen i vår hall ska bli som i Luleås. Vi ska vara välkomnande och det ska råda en skön stämning i Vida.Härmapan skrev:Detta skickade AIK ut i samband med biljettköp…
”Hovet är helt slutsålt och samtliga sektioner kommer att vara svartgula, vilket konkret betyder att du som besökare ENBART får ha svartgula AIK-färger, eller neutrala kläder.
Detta är ett beslut som båda klubbarna (AIK och DIF) har tagit, i samråd med arenaoperatör och polismyndigheten.
Det betyder också att du som publik enbart får jubla för AIK:s prestation. Det får alltså inte ske något jubel för DIF. Vakter kommer att vara på plats för att se till att detta följs. Detta är regler som finns för att skapa optimal säkerhet för samtliga i arenan”
Helt fantastiskt! Dom klarar alltså inte av att ha någon bortapublik…? Hoppas att vi slipper dessa pissföreningar i SHL för alltid!
Tänk om vi skulle uppmana Frölundasupportrarna att ha oranga kläder på sig på lördag - och bara jubla när/om Lakers gör mål (annars griper vakterna in)…
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Nä, alltihop är så obegripligt korkat att man undrar om de är förståndsbegränsade på riktigt…?Svartvadet skrev:Måste ändå säga att Trojas "bojkott" till kvällens match mot Alvesta bara för att den spelas i VIDA är otroligt rolig
"Jag tänker aldrig göra något som gynnar Lakers"
Samtidigt som Troja får 25% utav biljetterna rätt ned i kassan - Lakers får noll!! Snacka om ta felbeslut
Varanen skrev:Ja, det är inte en slump att LHC aldrig kommer att vinna Guld. De omhuldar sin loser-mentalitet, men verkar ärligt talat trivas med det. Det har blivit deras identitet. Otroligt nog finns det alltid minst två lag varje säsong som lyckas prestera sämre (denna säsong HV och Modo) så de åker heller aldrig ur serien. Om någon klubb skulle må bra av en nystart så är det LHC.
Skulle de hitta tillbaka till sin pop-identitet skulle de kunna bli en respekterad motståndare. Men för att det ska ske måste de åka ur.
Svartvadet skrev:Smålands lag i TV-pucken (eller HV71/Växjö) har sådant enormt fint spel alltså!
Riktigt kul att se, mognaden, spelet osv. Finns en röd tråd i allt.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 1 gäst