Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Nej, för fan…StenhårtSlagskott skrev:Matchen mot Linköping spelas i Saab Arena och det är fri entré. Så nu stormar vi in och förstör festen med Granberg och Lowe i spetsen.
Självklart ska VLH ha träningsmatcher och tävlingsmatcher i menyn vilket de inte har. Under all kritik.
Kan någon av våra importspelare läka innan matchen mot Linköping så skulle det vara intressant att se vad de kan bidra med. Vem kan gräva fram information om hur det går med deras rehab
Inte ens Jepsen och Enestubbe vet om den här hemliga träningsmatchen mot Linköping om jag fattade podden rätt då dom inte nämnde den?noneedforaname skrev:Jag blev förvånad i somras när en bekant från Linköping nämnde att VLH spelar träningsmatch där i augusti. Sen hittade jag ingenting på hemsidan. Jag gissade att det var för att ingen ska gå på den matchen - förra årets träningsmatch i Saaben var hemsk att se.
Nu har ju försäsongen iofs börjat rätt bra...
Dysterqvist skrev:Tydligen är det match imorrn
Granberg, Henriksson och Koivula skadade, kanske även Robert? Fattas bara att Rasmussen går sönder, i så fall är samtliga nyförvärv borta
Blichfelt och Svensson iväg på landslagsuppdrag, trist för matchen men ändå positivt och nåt som gynnar klubben i längden.
Granberg, inte varit skadad i Skellefteå.Dysterqvist skrev:Tydligen är det match imorrn
Granberg, Henriksson och Koivula skadade, kanske även Robert? Fattas bara att Rasmussen går sönder, i så fall är samtliga nyförvärv borta
Blichfelt och Svensson iväg på landslagsuppdrag, trist för matchen men ändå positivt och nåt som gynnar klubben i längden.
Nä, han har väl bara missat typ 4 matcher på 5 år…bratsson skrev:Granberg, inte varit skadad i Skellefteå.Dysterqvist skrev:Tydligen är det match imorrn
Kommer hit, skadad direkt.
Ja, Sylvegård slogs tydligen med.....Lundberg [emoji28]vlk skrev:Hopplös kommentator att lyssna på. Så jäkla enögd Linköpingsupporter.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
vlk skrev:Hopplös kommentator att lyssna på. Så jäkla enögd Linköpingsupporter.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Ja vad var det där för ryck/spasm?Svartvadet skrev:Joel Persson - WOW!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster