Slog han huvudet i isen eller?
Jag tycker att det ser ut som en klockren axel mot axel - nuddade väl inte huvudet…?
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Robert har inget flås ? Hur har den infon nått hit ?Varanen skrev:Robert har tydligen inget flås. Inget ovanligt om man inte EXTREMT noggrant följer upp transornas egen träning. Det konceptet finns inte i NA. De har slav-läger istället där man samlas och kör dygnet runt mer eller mindre.
Sätt Robert på spinning-cykeln och låt honom stiga av någon gång i slutet av november. Normalisera sedan träningen och han kan vara i slag efter årsskiftet.
Härmapan skrev:Slog han huvudet i isen eller?
Jag tycker att det ser ut som en klockren axel mot axel - nuddade väl inte huvudet…?
Han är inte kvar 1 jan gissar jag. Inte alls på den nivån den platsen i laget var tänkt. Han skulle vara en avgörande spjutspets.Svartvadet skrev:Räcker väl med titta på Robert?
Han orkar inte tempot alls
Ja, det är det troligen med tanke på domslut mm.Daniel skrev:Det är en solklar huvudtakling sedan hur hugos position är kan väl diskuteras.
vlk skrev:Robert har inget flås ? Hur har den infon nått hit ?Varanen skrev:Robert har tydligen inget flås. Inget ovanligt om man inte EXTREMT noggrant följer upp transornas egen träning. Det konceptet finns inte i NA. De har slav-läger istället där man samlas och kör dygnet runt mer eller mindre.
Sätt Robert på spinning-cykeln och låt honom stiga av någon gång i slutet av november. Normalisera sedan träningen och han kan vara i slag efter årsskiftet.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster