Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Tyckte Leksand var bättre än oss.DeLarge skrev:Bra period. En av de bättre jag sett hittills i år.
Råkade förövrigt googla "Dinosaurier" och det dök bara upp bilder på Leksand. Skönt att framgång är färskvara och att man inte kan leva på gamla meriter. Leksand spelar med största sannolikhet i HA inom 2-3 år, om inte redan till nästa säsong.
Sämsta nyförvärvet någonsin utifrån vad tanken var med värvningen ?Dysterqvist skrev:Felix Robert, är han ens med?
Oduglig , en sådan loj spelstil som jag bara hatarDysterqvist skrev:Strandberg är en riktig flopp. Evertsson dök som en hök på honom, han var ju klar långt innan säsongen var klar. Evertsson skulle bara ha hit honom. Obegripligt
Är du blind eller?vlk skrev:Det är för dåligt detta , när vårt Bp är som det är får vi inte vara i närheten av att ta utvisningar , lås inte med klubban och slå inte mot skridskor. 41 och 25 syndade båda . Vårda klubban för helvete !
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Samtidigt fick vi 5 mot fyra vid en konstigt 6 man på plan..ingen som sa något då?Härmapan skrev:Är du blind eller?vlk skrev:Det är för dåligt detta , när vårt Bp är som det är får vi inte vara i närheten av att ta utvisningar , lås inte med klubban och slå inte mot skridskor. 41 och 25 syndade båda . Vårda klubban för helvete !
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
25 nuddar ju knappt honom och det är EFTER att han tappat skäret och trillat!
Sämsta jävla domarinsatsen på flera år!
TVÅ horribla utvisningar som ger två mål - och dom släpper 5-6 solklar Leksandsförseelser!
Blir så jävla trött på skiten - tvi fan
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 19 gäster