Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
StenhårtSlagskott skrev:Röstar på att vi vinner och hakar på slutspel och topplag.
För att vi kan... Eller nått.Varanen skrev:StenhårtSlagskott skrev:Röstar på att vi vinner och hakar på slutspel och topplag.
Förslaget får även min röst. Varför förlora när man kan vinna?
Rasmussen dag för dagvlk skrev:Vad är det med Rasmusen ?
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Motivationsbrist ? Skada ?bratsson skrev:Rasmussen dag för dagvlk skrev:Vad är det med Rasmusen ?
Ludde sjuk
Skickat från min SM-S901B via Tapatalk
Det kan inte vara svårt att förstå varför jag inte ser något i hans spel. Han är för liten för dessa rinkar, för lätt i närkamper och helt ofarlig framåt. Han är värvad för att tillföra spets i våra offensiva linor. Jag skulle bli förvånad om vi låter en spelare som producerar under 10 poäng på en säsong få husera i en offensiv kedja hur länge som helst. Och i en defensiv kedja går det ju inte att ha honom.StenhårtSlagskott skrev:Vet inte varför du hänger upp dig på nittioett. Vi behöver alla gubbar vi har. Många kämpar men är kyliga i fel lägen.
De har skapat fart i spelet. Linde är ju enormt bra.bratsson skrev:Fasiken va bra våra juniorer gör det
Skickat från min SM-S901B via Tapatalk
vlk skrev:Det kan inte vara svårt att förstå varför jag inte ser något i hans spel. Han är för liten för dessa rinkar, för lätt i närkamper och helt ofarlig framåt. Han är värvad för att tillföra spets i våra offensiva linor. Jag skulle bli förvånad om vi låter en spelare som producerar under 10 poäng på en säsong få husera i en offensiv kedja hur länge som helst. Och i en defensiv kedja går det ju inte att ha honom.StenhårtSlagskott skrev:Vet inte varför du hänger upp dig på nittioett. Vi behöver alla gubbar vi har. Många kämpar men är kyliga i fel lägen.
Enkelt uttryckt; han duger inte i SHL.
Nyförvärven har inte träffat rätt.Varanen skrev:Koivula suger. Inte bara för slarvet nu, utan han är extremt svag i närkamperna. Otroligt enkelt att få ner honom på knä. Ok teknik, men det är inte mycket att komma med i SHL. Finns en triljon spelare som har ok teknik. Hoppas han är dåligt tränad och att han blir starkare framöver.
vlk skrev:Vi kan inte ha kvar 91. Det är som att spela med en man mindre när han är inne. Junioren Linde är mycket bättre.
Trubbigheten är smärtsam. Men bakåt ser det hyfsat ut. Vi hoppas på 1-0 vid full tid.
Svartvadet skrev:Anton Linde - wow! Där snackar vi stork*ks-aura
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster