Det är just det problemet vi pratat om hela säsongen. Trubbigheten.DeLarge skrev:Vi gör typ säsongens bästa period men noll mål
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Det är just det problemet vi pratat om hela säsongen. Trubbigheten.DeLarge skrev:Vi gör typ säsongens bästa period men noll mål
Vilken statistik använder du dig av då? Din egen?vlk skrev:Rent statistiskt kan vi inte ta poäng i matcher där motståndaren gör 3 mål
Ojdå,Härmapan skrev:Vilken statistik använder du dig av då? Din egen?vlk skrev:Rent statistiskt kan vi inte ta poäng i matcher där motståndaren gör 3 mål
Jag kan (om jag vill) garanterat hitta stöd i statistiken för att vi vinner med minst 2 mål
Du är ju så patetiskt negativ. Är du likadan i livet rent allmänt? Det måste vara sjukt tungt att stiga upp varenda morgon - när allt mest troligt går åt helvete ändå…
KOM IGEN NU LAKERS! Vi är ju bättre än Möglet för faaaaan!!!!
Ja, vi spelat ju ut dom - bajs att släppa det skitmålet…Svartvadet skrev:Två grymma perioder tycker jag ändå! Otroligt med bajs att släppa en i andra med 0,1 sek kvar. Den psykologin sitter i genom hela tredje hittills, tyvärr.
PutteA skrev:Som sagt vi har mängder med fantastiskt bra tvåvägsspelare. Men målskyttar vi inga tyvärr.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster