Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Ja men Martinsson har steppat in där som vallaren från Vallsta. Vallar in sina mål på allt och alla. Men kvittar, blir ju mål.Towen skrev:Det kan det väl? Vår poängback Elias ROSÉN kan ju sluta producera framåt.
Jag tror inte man ska se Henriksson som en frälsare - 7 resp 9 poäng senaste säsongerna i SHL och sen runt 20 (17, 23) per säsong på 70/64 matcher två säsonger i AHL.Dysterqvist skrev:Felix Robert har bara gjort tre mål, men alla har varit GWG och det är väl därför han är här antar jag. Om man bortser från att han gjorde mål så tycker jag han var delaktig på ett helt annat sätt igår, i mina ögon gjorde han sin bästa match hittills här. Koivula känns också på gång, uttagen till finska landslaget tillsammans med Larmi borde ge en boost för självförtroendet. Elias Rosén hoppas jag Evertsson signar ett fint nytt kontrakt med, annars gör Rögle det. Han är en elegant på isen, väldigt rörlig och med en fantastisk blick för spelet!
Det luktar ändå torsk mot Brynäs? Dom kommer som vanligt ha hemmafördelsdomare och är inne i ett riktigt flow, allt studsar deras väg just nu. Karl Henriksson gör äntligen entré - jag har nog fan inte längtat mer efter att få se ett nyförvärv in action sedan typ Brad DeFauw presenterades! Förhoppningsvis kan Kalle komma in med energi och dra med sig resten av gänget.
Är det en center till ? JössesAleks skrev:Hoppas Henriksson är en fin värvning som håller flera säsonger. Det är en spelare som de säkert scoutat rejält och tror på. Det är inte så troligt att det är Henriksson som är spelaren att vända på den offensiva trenden. Tror vi ska ha lagom förväntningar nu i början dessutom. Det är längesen han spelade, behöver ett par matcher att komma in i tempot. Men förhoppningsvis är det efter landslagsuppehållet en center som leder en lina på ett bra sätt.
Kan nog vara bra att han får vila lite och inte känna pressen på sig, så in med Henriksson där så fort som möjligtHärmapan skrev:Däremot är jag lite skeptisk till F Eriksson…
Han känns mer än lovligt klen och vilsen.
Både Linde och Svensson är ju betydligt bättre just nu! Men hoppas han gör hattrick ikväll och överbevisar mig [emoji106]
Jocke86 skrev:Varför vänder vi alltid om när vi tar över pucken runt egen blå?
Skickat från min SM-S901B via Tapatalk
Jabratsson skrev:Är Joel P med?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster