Tanken är kanon Anderzon!!
Vi har faktiskt pratat om detta flera gånger inom Lakejerna, men faktiskt aldrig tänkt på att dela ut dessa papper till övrig publik, utan mest tänkt oss till dom närmst klacken. Men idén är ju kanon om det skulle göra att man fick med hela hallen. Det är väl iofs rätt tveksamt att få t ex bortre delen sett från oss av ståplats att hänga med men det är värt ett försök.
Jag ska kolla upp detta så ska vi nog kunna ha dessa sångblad redo till serien börjar. Innan lär nog inte behövas då förmodligen större delarna av hallen kommer vara ganska passiva när inte matcherna gälelr nåt.
Men jag måste nog tyvärr såga idén med att ta betalt för dessa sångblad. Många tycker nog redan att det räcker med de utgifter de har pga hockeyn. Matchtröjor, halsdukar, programblad, inträdesbiljett mm. Däremot kan man likaväl ha nån form av insamling för att stödja Lakejerna och/eller ungdomsverksamheten. Ungdomarna hjälper vi nu med tavlan som man får lägga bud på. Det blir kanske lite väl mkt om vi oxå ska hjälpa juniorerna.
bla bla, nu har jag skrivkramp!