Grattis!

Här diskuterar kring Växjö Lakers kommande och spelade matcher. En tråd för varje match.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Grattis!

Inläggav Halmstadgnagaren » fre mar 05, 2004 11:01 pm

Tänker börja mitt inlägg med att ge er ett stort grattis till vidare avancemang till P-O 2!..

Detta var högst osannolikt måste jag säga men inte desto mindre roligt för Svensk hockey behöver nytt blod!!

Det kan ev. bli så att jag får skäl att besöka eran hockeylada ytterligare en gång denna sesse men det troliga är ändå att Skellefteå besegrar Piteå och att det blir Skellefteå för eran del i P-O2...men,men sista ordet är ju inte sagt i Västerbotten ännu så vi får väl helt enkelt avvakta och se...

Slutligen så skulle jag bara vilja fastslå en sak...AIKs båda supporterföreningar (BlackArmy/Smokinglirarna) båda är bra mycket större än Rögles AIA någonsin kommer att bli!!!
Halmstadgnagaren
Forumamatör

Inläggav Lobo » fre mar 05, 2004 11:12 pm

Lite dummt o jämnföra BlackArmy med en renodlad hockey-klack, majoriteten av dem är nog fotbollsfans (hur man nu kan vara det ? )
Användarvisningsbild
Lobo
Forumterrorist

Inläggav ao » lör mar 06, 2004 2:09 am

Under nästa match forumet så snackar vi ishockey. Allt som inte hör till ishockey finns det andra kategorier till i detta forum.
njae
Användarvisningsbild
ao
Forumproffs

Återgå till Matchsnack