Tack för kamp/spänningen Växsjö Lakers!

Här diskuterar kring Växjö Lakers kommande och spelade matcher. En tråd för varje match.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Tack för kamp/spänningen Växsjö Lakers!

Inläggav AIK4EVER » sön mar 14, 2004 8:44 pm

Trodde aldrig att ni skulle stå upp så bra som som ni gjorde, trodde heller inte på en söndagsmatch vid 19:16 i 3e per under fredagsmatchen, för då hade ni matchen, spelade en grym tung hockey, vann alla närkámper närmast. Skulle inte ha blivit så besviken om än ni vunnit, ni var då nästan värda KS-platsen..Fy fasen, vilken rysare det blev...

Nu tog vi den, hoppas vi kan spela hyfsat, dra in massa publikintäkter nu, sen kan ju allt hända om än jag inte tror att vi med vårt bleka försvar kan rubba nåt elitlag....

Men, slutligen, res på er lakejer, ni kan vara stolta över ert lag!!!

see u next year
En för alla, alla för Skellefteå AIK.......
AIK4EVER
Forumamatör

Inläggav Räven » sön mar 14, 2004 8:50 pm

Tackar, jo det blev bättre än vad de flesta av oss trodde. Det var väl fredagsmatchen som var avgörandet, små marginaler, men dessa tog ni.

Det blir nog tufft för alla lag att försöka rubba Mif och Leksand, det tror jag också.

Det är nog nästa säsong som gäller att ta klivit upp till elitserien 2005/06. Detta med tanke på att elitserien ska utökas med två lag. Så är man på tårna så försöker man ta den chansen då.
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum

Inläggav No 211 » sön mar 14, 2004 9:17 pm

Vi är stolta över vårt lag :clap: :clap: :clap:
Användarvisningsbild
No 211
Forumentusiast

tack själv

Inläggav PeacE_FroG » sön mar 14, 2004 9:23 pm

AIK4EVER skrev:Trodde aldrig att ni skulle stå upp så bra som som ni gjorde, trodde heller inte på en söndagsmatch vid 19:16 i 3e per under fredagsmatchen, för då hade ni matchen, spelade en grym tung hockey, vann alla närkámper närmast. Skulle inte ha blivit så besviken om än ni vunnit, ni var då nästan värda KS-platsen..Fy fasen, vilken rysare det blev...

Nu tog vi den, hoppas vi kan spela hyfsat, dra in massa publikintäkter nu, sen kan ju allt hända om än jag inte tror att vi med vårt bleka försvar kan rubba nåt elitlag....

Men, slutligen, res på er lakejer, ni kan vara stolta över ert lag!!!

see u next year

Japp vi syns...då ska vi vara en ännu större finne i röven på er hehe....det var jämt å eran rutin fällde väl avgörnadet + en super målvakt i Gauthier...orkar ej analysera...kul var det i alla fall.....lycka till i kval serien.......peace
Användarvisningsbild
PeacE_FroG
Forumamatör

Inläggav Da Vinci » mån mar 15, 2004 9:10 am

AIK4ever, satans bra skrivet!
We don´t take that kind of shit,

Harkins Harkins Hallelujah!
Användarvisningsbild
Da Vinci
Forumamatör

Inläggav Orre Ericsson » mån mar 15, 2004 12:01 pm

Undrar när norrlänningarna ska lära sig stava till VÄXJÖ? :wink:
Podein ä Kung!!
Användarvisningsbild
Orre Ericsson
Forumamatör

Inläggav Da Vinci » mån mar 15, 2004 4:56 pm

Ericsson, VÄXJÖ
We don´t take that kind of shit,

Harkins Harkins Hallelujah!
Användarvisningsbild
Da Vinci
Forumamatör

Inläggav Silvervinge » mån mar 15, 2004 7:29 pm

Vill också tacka för trenne glada dagar som era trettio nånting fans bjussade på. En färgklick här uppe som inte deppade ihjäl sig trots förlust.

Det är lätt att vara stor i medgång. Svårare i motgång, men jag tycker ni som var hit upp var riktigt bra ambassadörer för Småland, Växjö och Lakers.

Önskar er allt gott i framtiden. Dock inte att vi möts igen nästa år, för då HOPPAS jag iaf på att mitt lag är med lite högre upp i Svensk Elitishockey.. Med tanke på den usla form dom flesta är i får man nog vara tacksam för Kvalseriespel dock.

Över och ut era snålisar, njut av våren och go-vädret jag antar att ni snart får där nere. Här får vi nog stå ut med ett antal veckor med slabb och slask. Iofs också då Kvalseriematcher, så man får väl ta slabbandet.. ;P
Användarvisningsbild
Silvervinge
Forumamatör

Återgå till Matchsnack