Linda skrev:För övrigt vad som gäller den här diskussionen så tycker jag att just Serras inlägg inte sa speciellt mycket alls, menar, skulle vi värva en dålig back som bara ser till att det blir baklänges mål?? Det stog ju inte ens vilket land han var ifrån (eller om värvningen rörde A-Laget över huvudtaget)
Att Lakers fans skulle vilja Lakers illa och bara ha egna begär genom att skriva rykten på Lakers OCH Lakejernas forum är väl inte såååå troligt va.
Räven skrev:Jag tvivlar inte på det ni säger för jag vet inte själv vad som är sant, men det låter häftigt i mina öron eller ögon att något som är skrivet på ett Silly Season-forum inneburit att ett spelarkontrakt spruckit. Jag säger inte mot på något sätt, men visst låter det väl häftigt.
Räven skrev:Jag tvivlar inte på det ni säger för jag vet inte själv vad som är sant, men det låter häftigt i mina öron eller ögon att något som är skrivet på ett Silly Season-forum inneburit att ett spelarkontrakt spruckit. Jag säger inte mot på något sätt, men visst låter det väl häftigt.
Bizon skrev:Serra har ju rätt i att mitt rykte inte var sant under en av dom sista matcherna, men jag gick ju inte direkt hem och skrev det på nätet eller hur??
Men jag säger inte att jag är bättre än någon annan men man får ju acceptera att om Lakers sportchef vill att ett inlägg tas bort är det ju bara att göra som han säger tycker jag, eller är det viktigare att han en rolig Silly Season än att ha en grym trupp inför nästa år??
Man börjar ju undra?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster