Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
c70t5 skrev:Jovisst, men likväl som att man går ut och dementerar vissa nyheter och "rykten" på hemsidan som Vi supporters läser, likväl hade man väl då men en intervju med Åkesson fått höra hans visioner och tankar inför kommande säsongs trupp.
Hur ligger det till egentligen?
Det tro fan att förväntningarna trissas upp när snacket går som det gör.
Börjar det i detta läget kännas svettigt för Åkesson, ja då blir jag konfunderad mkt konfunderad och orolig...
/T5!
GS skrev:c70t5 skrev:Jovisst, men likväl som att man går ut och dementerar vissa nyheter och "rykten" på hemsidan som Vi supporters läser, likväl hade man väl då men en intervju med Åkesson fått höra hans visioner och tankar inför kommande säsongs trupp.
Hur ligger det till egentligen?
Det tro fan att förväntningarna trissas upp när snacket går som det gör.
Börjar det i detta läget kännas svettigt för Åkesson, ja då blir jag konfunderad mkt konfunderad och orolig...
/T5!
Ursäkta mig men är det något i dina ögon c70t5 som är bra just nu? Finns inte ett inlägg från din sida utan att det är gnäll just nu, är det inte dags att överlåta detta till sportgruppen och sluta med dessa negativa inlägg hela tiden?
Tror inte detta sprider speciellt positiva vibbar bland oss supporters att höra ditt klankande om hur Lakers agerar när det gäller hur man formar nästa års trupp.
Är fullständigt övertygad om att dom har full koll på läget och vet nog när det är dags att släppa de nyförvärv som är klara, det är väl bara att konstatera efter SMP;s fantastiska avslöjande om vår nya keeper så är det väl inte konstigt att man tiger som muren innan allt är klart.
När säsongen drar igång så är det säkert med en trupp som tar oss supporters till nya glada stunder i hallen.
Snälla försök att låta klubben sköta detta på sitt eget sätt så skall du se att detta nog löser sig.
hum-idle skrev:Jaha tappade vi en till forum-medlem nu ?
Jag har tappat räkningen nu på hur många som har "lämnat".
hum-idle skrev:Jaha tappade vi en till forum-medlem nu ?
Jag har tappat räkningen nu på hur många som har "lämnat".
c70t5 skrev:Du behöver inte ursäkta dig, jag accepterar vad du anser...
Gnäll, konstruktiv kritik och ren nyfikenhet är helt skilda saker.
Som sagt jag GNÄLLER INTE!!! Jag efterfrågar!!
Du anser att jag KLANKAR på andra, i vilket inlägg har jag gjort det?
Jag ifrågasätter och undrar, hajjar du?
Men Du, GS, tänk om alla kunde ha samma förnuft som du.
Hej då forumet, några löjliga påståenden vad gäller mitt gnällande och att jag skulle sprida negativa vibbar, löjja.
En trogen supporter med vissa ifrågasättanden och funderingar tolereras tydligen inte här, fast det är silly season och alla spekulationer och ifrågasättanden SKA vara tillåtna.
Skitsnack!!
Hej då, det var kul så länge det varade.
/T5!!
c70t5 skrev:Jag anser att snacket om att lämna forumet är löjligt, sånt snack har ALDRIG förekommit här förrän nu, jag tycker det är tråkigt att läsa, och det drar en viss skymf över detta eminenta forum, så lägg ner.
Ska ngn lämna forumet, lämna det då, men det behövs inte skrivas i om det i forumet, ta det då via pm med den berörda, om man nu känner att man måste ventilera och uttrycka sitt missnöje och frustration.
/T5!!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster