Härligt! Han är stor, han är tung, han har....
Willkommen!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Jaha, då är både målvaktssidan och backsidan klara.
Nu återstår bara ett par riktigt bra centrar och ett par speedkulor, sen kan man väl se fram mot hösten.
Det ser ju riktigt bra ut, trots alla gnällspikar på forumet.
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Det är bara att räkna. 8 backar, 9 fw, 2 målisar är 19 spelare. Truppen ska innehålla 23 ev 24 spelare. Jag har sagt det tidigare under tråden Storhetsvansinne el. alla spelare ska inte ersättas pga att vi i år hade extra stor trupp i slutat.
Räkna inte mad att det ska skramla in 7 gubbar till för det gör det inte.
Jag tror att vi får se en center signad inom de närmsta veckorna sen kommer det vara lugnt fram till i Juli.
Nä, men vad jag fått det ifrån att det finns fler kontrakt signerade, är när jag läser mellan raderna och att Åkesson sa att det inte släpps mer inom två veckor sedan.
Det får mig att tro att det kan finnas spelare som fortfarande spelar som är eller har givit ett klartecken till spel för Lakers. Ibland tror jag att man gör det fastän man inte ska göra så, när man fortfarande spelar.
Nä, men jag tänkte på presskonferensen, jag kunde ge mig fasen på att fler var klara eller nästan klara, för han såg väldigt nöjd ut Åkesson och det verkade bara att han ville stämma av med Joakim innan det klipptes till.
Sedan nämnde han i SMP att det troligen kan komma några namn i slutet på denna veckan, ungefär när lagen spelat färdigt.
Roger skrev:en skottstark back är väl vi har saknat länge
Vaddå? vi har ju #44!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.