Ny rollspelare till Lakers...

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Inläggav lampan » tis apr 20, 2004 5:45 pm

Välkommen Olof...
Har du stormat isen älskar du VLH
Användarvisningsbild
lampan
Forumentusiast

Inläggav Lakerdome » tis apr 20, 2004 6:04 pm

Niles skrev:Får väl hålla med våra gäster i tråden faktiskt..
Om man väljer att jämföra Arto--->Mikka, Calle--->Strandberg samt Boman--->Olof så tycker i alla fall jag att det känns som plus totalt så här långt. Återstår att hitta Grans ersättare samt en forward till. Podein eller någon annan återstår att se. Hur som helst tycker jag det ser positivt ut. Vi har lirare, grovarbetare, målskyttar, stabila backar och bra målvakter samt en oförskämt bra publik. :ok:

Har ingen bra koll på O.E, men förhoppningsvis så lyfter han sitt spel till nya höjder i Lakers.
Välkommen Olof!

(Peter Andersson-->?
Morgan Grans--->?
Det är dessa ersättare jag lägger mina stora förväntningar på. Inte på Bomans ersättare.)
Användarvisningsbild
Lakerdome
Forumdemon

Inläggav Beckis » tis apr 20, 2004 10:48 pm

Mygel: Visst ligger det mycket i det du säger...

Men för mig är det konstigt att en kille som Peter Andersson inte platsar i Lakers, när Olof tydligen gör det!!! Ok inte samma typ av spelare, men konsekvenserna av det är att man spräckte en super femma när P A inte fick förlängt....

Upp till bevis Olof..
Användarvisningsbild
Beckis
Forumproffs

Inläggav Greven » ons apr 21, 2004 11:24 am

Stora underverk (kanske) på G... i alla fall!!!
Röda gula blå och VLH
Greven
Forumamatör

VÄLKOMMEN

Inläggav ON THE WAY UP » ons apr 21, 2004 2:35 pm

Jag tror nog att det finns en tanke bakom varje ny spelare som värvas från Joakim och värvningsansvariga.
Så detta var nog precis vad dom ville ha inför nästa säsong.
Visst skulle det vara roligt om dom signade Peter Forsberg, Niklas Lidström mm.
Men vi får nog vara lite realistiska och inse att vi fortfarande spelar i Allsvenskan.

VÄLKOMMEN OLOF
BÄTTRE ETT HÅRT SKOTT I SARGEN ÄN ETT LÖST PÅ MÅL
Användarvisningsbild
ON THE WAY UP
Forumproffs

Inläggav Rebecca » ons apr 21, 2004 2:52 pm

Det verkar som att det är ganska blandade känslor ang. Olof Einarsson. Jag håller med "on the way up" att det säkert finns en tanke bakom varje ny värvning. Man värvar bara inte en spelar hur som helst, det förstår ju alla? det verkar som att Hammers supportrarna tycker det är trist att Olof lämnar Halmstad vilket måste betyda att han är en bra kille både på och utanför isen, man kan ju hoppas på det iaf!

En spelare som jag tror kommer bli oerhört viktig för Lakers är Mikka, det är nog det bästa nyförvärvet hitills tror jag. Han kan nog bli en bra poängkung...enda anledningen till att han inte spelar på elitserienivå är nog att han är lite för kort och väger lite för lite, men hos oss tror jag han kommer bli kung!!!!! Lycka till Mikka
Användarvisningsbild
Rebecca
Forumentusiast

Inläggav Daniel » ons apr 21, 2004 4:40 pm

ja om det inte hade funits en tanke bakom att värva OE jad å hade jag varit väldigt väldigt skeptisk

men nu är han ju här så det är ju bara att gilla läget
inte för att jag svävar på måln och går och vislar för mig själv direkt
Daniel
Forumterrorist

Inläggav buck » ons apr 21, 2004 4:59 pm

Visst är Olof vald med omsorg... tror ju knappast att han skulle värvas i ett sånt här tidigt skede annars. Är ju ingen panikvärvning.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
buck
c/o LL´s Forum

Föregående

Återgå till Silly Season