Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Re Animator skrev:Sätt på popcornpumpen. Here we come! Har ni öl också?
Re Animator skrev:Sätt på popcornpumpen. Here we come! Har ni öl också?
LaKaj skrev:Martin S: När tog ni bort örnen från loggan? Den "nya" loggan ser ju mer stilren ut, vilket även vi fick då vi plockade bort gamen som fanns med på vår logga de första åren.
Cooper skrev:Självklart tycker jag det. Eftersom båda lagen till 75% består av samma spelare som förra säsongen så är fjolårets resultat relevanta.
Cooper skrev: Anledningen att jag överhuvudtaget gav mig in i debatten var att jag tycker att vissa på den här sidan bör lugna sig i sina krav om segrar och avancemang till elitserien tills Lakers presterar lite resultat. T.ex kanske man först ska nå superallsvenskan innan man börjar tar ordet "elitserien" i sin mun.
Cooper skrev:Anledningen att jag överhuvudtaget gav mig in i debatten var att jag tycker att vissa på den här sidan bör lugna sig i sina krav om segrar och avancemang till elitserien tills Lakers presterar lite resultat. T.ex kanske man först ska nå superallsvenskan innan man börjar tar ordet "elitserien" i sin mun.
Man kan även räkna Leksand som ett lag med ambitioner och pengar för att klara sig i Elitserien. Dessutom är jag kanske säker på att även Växjö Lakers vill vara med och kriga om en elitserieplats innom några år.
Cooper skrev:Från Aftonbladet (2004-07-31)
- Visst är det elitserien som gäller - om inte till kommande säsong, så i alla fall så snart som möjligt, säger Patrik Åkesson.
Detta alltså sagt av gurun himself.
Användare som besöker denna kategori: steve_saviano_theking, Svartvadet, vlk och 22 gäster