Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
IL POSTINO skrev:Måste vara knäckande för er att vara ett sämre showlag än Warberg och Balrog.
Ni får rycka upp er!
mackan skrev:Medgångssupportern skrev:Tycker det var trevlig läsning...
Artikelförfattaren PeO Larsson kanske borde få ett litet pressmeddelande inför matchen mot Borås?
räknar med att du fixar det då
Medgångssupportern skrev:mackan skrev:Medgångssupportern skrev:Tycker det var trevlig läsning...
Artikelförfattaren PeO Larsson kanske borde få ett litet pressmeddelande inför matchen mot Borås?
räknar med att du fixar det då
Fixar å fixar... Undrar just om det skulle vara så populärt hos Lakej-styrelsen om jag började skicka ut pressmeddelanden i Lakejernas namn så där utan vidare...
Snoken skrev:Dessutom är fördelen med sådant också att det är gratis reklam. Inga annonskostnader och dessutom mer slagkraftigt. Det skulle vara skitkul om Aftonbladets nya sportmagasin kunde göra ett reportage...fy fan va skoj det vore
Snoken skrev:Jag tycker det är en vettig idé även om nån kanske mer tänkte det som ett skämt. Att se till att pressen får upp ögonen för Lakers är bättre än flygblad och reklam.
Snoken skrev:Jag tycker det sprudlar av idéer bland lakejerna. Men mycket av detta ligger på Lakers bord då det ger en seriösare klang om info kommer från dem. Är det ingen som är nära vän med Öhman och co?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster