Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Lobo skrev:Nu har vi haft våra sorgetimmar och det är dags att blicka framåt. Grabbarna kommer att behöva all hjälp de kan få så nu är det läge att sluta sig bakom dem och skippa gnället.
carl skrev:Ja, jag är faktiskt förvånad över att ni öser så mycket gnäll efter en enda omgång. Serien innehåller 33 omgångar (tror jag) så det finns gott om tid för er att rätta till spelet och samla ihop de poäng som krävs för SA.
Varanen skrev:Troja imponerade borta mot Huddinge, Lakers såg minst sagt bleka ut hemma mot Hammers. I dagsläget ser Troja starkare ut och de har hemmais. Fördel Troja i mina ögon.
Varanen skrev:Mer pinsamt är att personer som inte sett Lakers eller Troja har så klara uppfattningar om vilket lag som bär favoritskapet. Så länge jag levt har inga matcher vunnits på pappret. Sverige och Finland stämde varandra i domstol någon gång på 80-talet, men det är enda undantaget.
Troja imponerade borta mot Huddinge, Lakers såg minst sagt bleka ut hemma mot Hammers. I dagsläget ser Troja starkare ut och de har hemmais. Fördel Troja i mina ögon.
Hammers skrev:Varanen skrev:Mer pinsamt är att personer som inte sett Lakers eller Troja har så klara uppfattningar om vilket lag som bär favoritskapet. Så länge jag levt har inga matcher vunnits på pappret. Sverige och Finland stämde varandra i domstol någon gång på 80-talet, men det är enda undantaget.
Troja imponerade borta mot Huddinge, Lakers såg minst sagt bleka ut hemma mot Hammers. I dagsläget ser Troja starkare ut och de har hemmais. Fördel Troja i mina ögon.
Nu tycker jag du skjuter ett fjuttigt dragskott i egen kasse längs isen - med andra ord: kastade pil i gummibåt.
Först är det pinsamt att jag har en klar uppfattning om två lag jag inte sett (har dock sett Troja i år) och sen har du en klar uppfattning om att Troja imponerande stort mot Huddinge, en match jag antar att du inte såg?!?
15 skott på mål imponerar INTE. Det var väl mer eller mindre Huddinges målvakt som fixade tre pinnar till Kronoberg.
Varanen skrev: Jag reagerade på att du ansåg min bedömning vara pinsam. Varför den nu skulle vara mer pinsam än din. För att avsluta den här pinsamma debatten så böjer jag mig inför dina excellenta bedömningar och erkänner att mina är pinsamma.
Lakerdome skrev:Allas våran Pehr Claesson kommer dömma matchen på söndag..
Per Carlsson skrev:Jag hade inte trott det för ett x antal veckor sedan. Men faktum är att jag tror att Troja blir riktigt starka iår. Bra mkt bättre än alla sk experter tippat dom. Sen om Lakers lever upp till förväntningarna eller inte vet jag inte, men som läget är IDAG så blir vi nog tyvärr inte mer än ett mittlag. Ungefär som i grunserien förra säsongen.
Användare som besöker denna kategori: steve_saviano_theking, Stupet, vlk och 25 gäster