Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
c70t5 skrev:Vill du vara så snäll och förklara vilka mål du syftar på?
/T5!!
GS skrev:Vilka två menar du som Cleasson hjälpte oss med?
Jag gissar att du menar 4-2 målet som det ena, och där måste jag ge en eloge till Cleasson att han inte blåser, eftersom en Trojaback själv trycker in en Lakersspelare i målgården och på så sätt själv ser till att det blir grötigt runt målet.
Dess utom så var pucken före in i målgården så offside i målgården kan det ej vara.
När det gäller det bortdömda målet för Troja har jag ingen aning om det var rätt eller fel domslut eftersom det skedde i andra ändan av planen och från vår del av läktaren såg i alla fall inte jag vad som hände.
Ljungbybo skrev:GS skrev:Vilka två menar du som Cleasson hjälpte oss med?
Jag gissar att du menar 4-2 målet som det ena, och där måste jag ge en eloge till Cleasson att han inte blåser, eftersom en Trojaback själv trycker in en Lakersspelare i målgården och på så sätt själv ser till att det blir grötigt runt målet.
Dess utom så var pucken före in i målgården så offside i målgården kan det ej vara.
När det gäller det bortdömda målet för Troja har jag ingen aning om det var rätt eller fel domslut eftersom det skedde i andra ändan av planen och från vår del av läktaren såg i alla fall inte jag vad som hände.
Men lilla vän, det kvittar om en Lakersspelare blev knuffad han låg ändå i målgården och på så sätt blir det offside i målgården och dessutom reste han ju inte på sig när han låg över Andreas Andersson. Han verkade gilla läget.
Lakers andra mål föregicks av en solklar "vanlig" offside.
Piggelin skrev:Är det inte bättre att Troja-spelarna lär sig räkna?
Ljungbybo skrev: Troja gjorde fel en gång och fick även sota för det. Men Lakers hade 10 man inne och konstigt nog så var det inte för många.
c70t5 skrev:Ljungbybo skrev: Troja gjorde fel en gång och fick även sota för det. Men Lakers hade 10 man inne och konstigt nog så var det inte för många.
Nej, nej, nej.
När det var 10 man på isen, det menas att båda lagen är fulltaliga, båda lagen har 5 man var på isen.
Kulram?
/T5!!
Användare som besöker denna kategori: Stupet, vlk och 21 gäster