alfax skrev:Nu är idrotten inte den som följer vanliga lagar ,vem kunde tro att HV skulle ligga utanför slutspelsmatcherna just nu eller att Aik skulle åka ur fotbollsallsvenskan eller Halmstad med ett hemvävt lag var nära att ta guldet från de storköpande andra lagen ,sådan är idrotten .Vi måste också inse att de andra lagen också har bra trupper.Jag är också besviken just nu ,men trodde innan serien började att vi skulle vara ett av lagen som skulle slåss runt strecket inte mer,nu är det min tro och förhoppning att detta kommer att räcka till en SA-plats.Det som gör mig orolig är alla utvisningar vi tar ,detta förstör spelrytmen något oeerhört.
Det var bra skrivet Alfax.....
Med de små resurser som vi i Skövde har att förfoga över så har vi et "kanonlag"
Å när detta lag spelar efter vad de verkligen kan prestera, ja då kan de få det bästa vav lagen i denna serie på fall.
Det svåra med ett så ungt lag som IK har är att orka klara detta tillräckligt ofta.
Jag hoppas på att man gör det ofta nog för att hålla sig kvar i allsvenskan när säsongen är över.
Å skulle lyckan stå oss bi så kanske i klarar det utan ett kvalfyllt kval.
Hadé gott Alfax å alla ni andra Lakejer
Best regards // Xoogman