Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Per Carlsson skrev:Finns ingenting som säger annat än att det blir förlust på onsdag.
Vet att det låter pessimistiskt, men det är inget annat än realistiskt. Igår upplevde jag bland det sämsta jag sett Lakers prestera på 3-4 säsonger.
Slemklump skrev:Per Carlsson skrev:Finns ingenting som säger annat än att det blir förlust på onsdag.
Vet att det låter pessimistiskt, men det är inget annat än realistiskt. Igår upplevde jag bland det sämsta jag sett Lakers prestera på 3-4 säsonger.
vI har bara en förlust under hela säsongen.. Hur många har ni?
Lycka till i månn - det kan ni behöva
Mygel skrev:Seriens bästa lag? För mig ser det ut som om Rögle är det, men jag kanske ska köpa glasögon.
Varanen skrev:Men vi kan inte åka skridskor så IKO är det lag som imponerar mest mot oss.
Belix skrev:Visst var ni i ledningen två ggr i den matchen men även vi gör dåliga matcher ibland .
Allvarligt talat så var Lakers bra i matchen mot oss men vi får väl se på fredag vad vi anser då.
Håller med om att Oskarshamn är ett bra lag stora och starka men lite tröga så får man bara fart på rören så är dom att tala med.
...Åryd Lakej skrev:Fast vi har ett par spelare med "bäst före datum" i laget som sabbar för hela laget......
Jaha vilka då?
....Åryd Lakej skrev:Är du så feg att du inte vågar utmärka dig??Säger man A så kan man f.. säga B också,stå för vad du skriver!!
Putte/LL skrev:Lägg av
Användare som besöker denna kategori: vlk och 26 gäster