Drömscenario

Här diskuterar kring Växjö Lakers kommande och spelade matcher. En tråd för varje match.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Drömscenario

Inläggav Ambassador » fre nov 05, 2004 11:50 am

OM vi har tur så blir kvällens resultat enligt följande

Troja/Lj. - Hammarby (Troja vinner, Hammarby hamnar 4 poäng efter oss...dock med en match mindre spelad)

Halmstad - Nybro (Halmstad vinner och tar tre viktiga poäng av Nybro, bra att de hålls på behörigt avstånd, Halmstad ofarliga i år?)

Mörrum - Huddinge (En match i botten som inte påverkar lagen i toppen)

Rögle - Växjö (Vore synnerligen mycket bra med tre poäng, vi har chansen att klättra upp till tredjeplatsen igen!)

Oskarshamn - Skövde (Hoppas på Oskarshamn, inte bra om Skövde också blir indragen i kampen om de två sista SA platserna)

Så tycker jag....vad tycker DU 8O
Ambassador | 19:57 ! ! !
Användarvisningsbild
Ambassador
Forumproffs

Inläggav Hofnar » fre nov 05, 2004 11:56 am

Jag tycker det är underbart att vara i en situation där jag inte behöver bry mig om hur det går i dom matcherna där mitt eget lag inte spelar, även om jag givetvis följer det med visst intresse.
Hela förra säsongen satt man och spände ögonen i resultattavlan, och bad böner för att X eller Y skulle vinna, så att inte Rögle skulle tappa ännu mer mark.
Fyyyy fan för det. Därför är det så njutbart för tillfället.

Men utifrån vad jag sett hittills, så är det nog "rätt" lag som besitter de fyra första platserna i serien just nu. Lite tveksam för Nyköping, som verkligen inte imponerade på mig, men det är inga lag som haft det särskilt lätt i Ängelholm i år :wink:
En boll är ett uppochnervänt klot, fast mindre.
Användarvisningsbild
Hofnar
Forumentusiast

Inläggav Lobo » fre nov 05, 2004 3:08 pm

Hofnar - Nog saknar du spänningen att glotta bort på resultattavlan lite då och då :D
- In hoc signo vinces -
Bild
Användarvisningsbild
Lobo
Forumterrorist

Inläggav Hofnar » fre nov 05, 2004 3:12 pm

Tro mig Lobo, det gör jag verkligen inte.
Den överproduktionen av magsyra jag hade förra säsongen, lämnade svårläkta sår i matstrupen. Jag går fortfarande på Losec för det :wink:
En boll är ett uppochnervänt klot, fast mindre.
Användarvisningsbild
Hofnar
Forumentusiast

Inläggav Räven » fre nov 05, 2004 3:58 pm

Jo, det är en annan båt ni sitter i i år Hofnar, vinnarbåten och det är alltid läckert att åka i den :wink:
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum

Återgå till Matchsnack