Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Växjö Lakers är utom all tvivel södra allsvenskans hockeykunnigaste lag - i alla fall om man tittar på pappret. Shjon Podein, Brad DeFauw, Miika Männikkö, Torsten Yngvesson, Andreas Carlsson, Andreas Custemo, Ville Koivula, Christian Jacobsson och Urban Omark är ett myller av spelare som inger respekt hos motståndaren och motståndarfansen.
Trots laget på pappret parkerar Växjö på en - det får lov att erkännas - blygsam femteplats i serien, men dock med samma poäng som superallsvenska fyran Nyköping.
MEL skrev:Det finns inga givna poäng, och hela denna karusell med lånade spelare hit och dit är mig obegripligt, spela med det material ni har inom klubben!
Även om våra Frölunda killar lovade gott!
Lakejer115 skrev:Villka spelare är borta imorgon...???Någon som vet.....
c70t5 skrev:vill helt enkelt se en ren och skär överkörning av Mörrum i morgon, thats it! Måså vara att Mörrum förstärker med ett par junisar ifrån Malmö, men är det ngt speciellt att hänga i granen, eehh, nope./T5!!
Goiset´kaa skrev:Förövrigt tycker jag forfarande att det är rent pinsamt hur Växjö behandlar sina gäster verkligen inget som hör hemma på en arena under 2000-talet
[http://europeforum.1go.dk/viewtopic.php?t=281&postdays=0&postorder=asc&start=15&sid=1c990ce49f0d6b1a4195dad8215fe33c
Personligen anser jag i och för sig att det inte skall behövas några stängsel överhuvudtagit Släng ut packet istället om de beter sig illa.Putte/LL skrev:Nejnejnej, vi måste ha en anpassad bortasektionen för varje lag såklart, en på sittplats, en på långsidan och en på kortsidan med flyttbara stängsel
Baloo skrev:Goiset´kaa skrev:Förövrigt tycker jag forfarande att det är rent pinsamt hur Växjö behandlar sina gäster verkligen inget som hör hemma på en arena under 2000-talet
[http://europeforum.1go.dk/viewtopic.php?t=281&postdays=0&postorder=asc&start=15&sid=1c990ce49f0d6b1a4195dad8215fe33c
Nu är det inte bara ni som kommer till Lakerdome utan även mindre trevliga klackar ska vi ställa dom mitt i smeten tycker du? Eller varför inte olika platser till olika gästande supportrar ni kan ju få välja själva. Väx upp för helvete och ställ dig där du blir anvisad.
Användare som besöker denna kategori: vlk och 34 gäster