Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Hofnar skrev:serra skrev:ni "låter" som Piff o Puff...
Snarare Gråben och Hjulben, där Halmstad representeras av den fyrbenta.
Hammers skrev:Din ödmjukhet är slående, ironi om du inte fattade det.
Hammers skrev:Jag väljer att lägga ner den här diskussionen. Jag kan fortsätta att argumentera emot, men det skulle vara lika smart som att fortsätta springa in i en vägg när man ändå fattat att man inte kommer någon värt.
Hammers skrev:Jag konstaterar följande:
1. Rögle BK är det bättre laget, med högre spetskompetens.
2. Vi kommer aldrig vara underlägsna er i någon allsvensk match.
3. Det är korkat att argumentera mot någon som tror sig veta allt om något man inte har en aning om - det vill säga hur Hammers spelar på hemmais förutom matcherna från Rögle.
PRoss skrev:
PS- Har Podein fått egen spalt i SMP nu?
Poliwag skrev:men hammers.........
Vad tror du om onsdagens drabbning?
om nu hammers vs. röglediskussionen är avslutad.
Poliwag skrev:Skillnaden mellan seger och förlust är enorm i denna match. Vid seger är Lakers trygga 11p före Hammers men vid förlust skiljer det bara fem......
Det gäller att kämpa och att inte ta något för givet
Poliwag skrev:Skulle blomman rent teoretiskt kunna spela i hammers imorgon eller är han tvungen att spela utomlands?
Jag tänker på transferfönster och annat?
Lakerdome skrev:Poliwag skrev:Skulle blomman rent teoretiskt kunna spela i hammers imorgon eller är han tvungen att spela utomlands?
Jag tänker på transferfönster och annat?
Han kan tidigast byta till en annan svensk klubb den 15:e december när transferfönstret öppnar på nytt
alfax skrev:Vet inte om jag är helt fel ute nu....Men till och med att man är 20 år kan man byta när som helst,har för mig att det är så men är inte 100%-ig.
Lakerdome skrev:Så har jag med uppfattat det. Att tonåringarna kan får byta klubb även när transferfönstret är stängt, dock inte efter att det stänger för tredje gången den 31:a januari 2005.
Användare som besöker denna kategori: StenhårtSlagskott, vlk, Åryd Lakej och 41 gäster