Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Matitsyn skrev:Ska bli riktigt kul att komma ner till Växjö på onsdag. Efter 2 torskar mot er kan ni räkna med ett rejält taggat och revanschsuget lag! På läktaren har vi ingen chans med bortamatch en onsdag dagen före lön.... På isen tror jag på en betydligt jämnare fajt! Dax för revansch???
Varanen skrev:Nu vet jag att jag kommer bli totalt nersågad här på forumet, men jag tyckte mig skönja en del positiva tecken senast:
1) PP-spelet. Jag har tjatat om detta länge. Nu kan vi ta in pucken i zon. Avlossar dessutom skott från backplats. Vågar backarna sig på direktskott blir jag ännu nöjdare. Mums!
2) Försvarsspelet. Injektion av två skridskoskickliga backar är aldrig fel. Båda kan dessutom medverka till organiserade uppspel. Gott!
3) Hadelöv. Sista utpost som injuter självförtroende hos de övriga. Gott!
4) Lägen. Laget lyckades skapa en hel del lägen att göra mål. Bra!
5) Laget. Björnen är bara skadeskjuten. Nu är den riktigt förbannad. Hoppas att tilliten till varandra ökar. Då behöver inte varje gubbe försöka sig på 1,5 gubbars arbete. Skönt!
The Duke skrev:En knivskarp analys....var skriver man på???
Användare som besöker denna kategori: StenhårtSlagskott, vlk, Åryd Lakej och 35 gäster