Tja, det blir ingen lätt match, men jag hoppas att vi ska bättra på målskillnaden ordentligt. Tyvärr tror jag det blir en jämn tillställning, men vi vinner med uddamålet. Det är absolut inga givna poäng. Vi måste kriga järnet om vi ska ha med oss tre poäng hem.
Som Poddan säger, det gäller att gå in med rätt inställning, att göra jobbet och inte tro det är bara till att ställa ut "grillorna". Gör grabbarna
det så vinner vi klart, tror jag.
precis rätt inställning, farligaste motståndet just nu är Lakers själva om man slår sig för bröstet o tror att Huddinge blir en mumsbit. Blåställ på o fullt jobb i tre perioder!
Just nu är Huddingematchen den viktigaste matchen för säsongen (det är alltid "nästa" match) och Lakers behöver allt stöd de kan få från oss. Vi är redan på plats i Stockholm och tar pendeln ut till Björkängshallen i morgon. Är det några fler som kommer upp och hjälper till att överrösta Huddingeklacken (!) ??
Usch,det pirrar lite i magen ,såna här matcher är det svåraste utav alla ,möter man topplagen har man allt att vinna inget att förlora ,men dessa lag som man på papperet ska köra över alla veckans dagar de är otäcka.
Men det ska gå vägen ikväll.
Hammarby - IKO : Hjärnan tror på x hjärtat en 2:a
Nyköping - Rögle : Hoppas på en 2:a igen dock är Rögle lite ansatt av skador.
Nybro - Skövde : skall Skövde ta sista halmstrået mot SA ?
Med lite flax så kan faktiskt Lakers avancera upp till 3:e plats i tabellen efter kvällens drabbning.