Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
aiaåsljunga skrev:Ni kommer att bli krossade den 10:e...
Hadelöv e en fit*a...det kommer inte att hjälpa att han har varit bra nu i början...
Räven skrev:Ibland brukar jag titta när på dygnet inlägget är skrivet och om det är fredag/lördag, detta med tanke på alkoholens inverkan.
Räven skrev:Hä, hä, det är ingen garanti för att man är nykter, fast klockan bara är 20.00
aiaåsljunga skrev:Ni kommer att bli krossade den 10:e...
Hadelöv e en fit*a...det kommer inte att hjälpa att han har varit bra nu i början...
Slemklump skrev:Växjöbor... Om fler lika mogna inlägg tittar in från Ängleholm så kan ni ju alltid gå med denna föreningen!
http://www.hitbutiken.com/annat/skane/
Jag rekomenderar den starkt
Ambassador skrev:Jag gillar Skåne,, dessutom har jag ingen spade
Slemklump skrev:Ambassador skrev:Jag gillar Skåne,, dessutom har jag ingen spade
Det är inte skåne som du gillar, det är närheten till Tyskland och danmark! men om alla sluter upp i detta projektet så kommer plötsligt vI ha skitnära till den billiga ölen...
Viktor666 skrev:Slemklump skrev:Ambassador skrev:Jag gillar Skåne,, dessutom har jag ingen spade
Det är inte skåne som du gillar, det är närheten till Tyskland och danmark! men om alla sluter upp i detta projektet så kommer plötsligt vI ha skitnära till den billiga ölen...
Hur resonerar du då?
Det blir inte närmre, det blir kortare bilväg och längre båtresa...
Skit samma, jag är på!!!
buck skrev:Håll eder till ämnet!!!
Hofnar skrev:Ni behöver inte gå igenom omaket att försöka gräva bort oss.
Vi bryter oss själva loss från varbölden Sverige och bildar republik.
Skåne blir därmed ett skatteparadis utanför EU och hela skiten.
Ni är välkomna, men räkna med att få betala en saftig tull vid gränsen.
Är ni snälla ska ni även få ta del av våra rikliga naturtillgångar som vete, korn, råg, raps och sockorbedor.
Slemklump skrev:Kul att du nämde så många saker som ni kommer att få, men inte ett ord om hockeyn!! Haha - ja tusan, alla vet att det bara finns hockey i oskarshamn.
Användare som besöker denna kategori: steve_saviano_theking, vlk och 27 gäster