Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Escargot skrev:Måsen skrev:Vi syns i Play Off...
Är vi osynliga nu, menar du?
Bortsprungen Lakej skrev:Ja du Kjelleman ett sämre lag än nyköping i superallsvenskan var nog länge sedan!
#7 skrev:Bortsprungen Lakej skrev:Ja du Kjelleman ett sämre lag än nyköping i superallsvenskan var nog länge sedan!
Visst, vi gjorde nog säsongens tre bottennapp mot er i Lakers. Ändå har vi hängt av er innan sista matchen. Surt sa räven........he,he,he...
Mitt tips är att Lakers säckar ihop totalt nu. Ingen Hadelöv...Kovula platsar inte ens i TAIF och ingen moral i laget.....bye, bye Lakers!
Bortsprungen Lakej skrev:Ja ni har rätt- visst är man frustrerad, besviken och avundsjuk. Men samtidigt är jag grymt stolt över hur laget har avslutat höstsäsongen och att man är medlem i Sveriges bästa hockeyklack- LAKERS LAKEJER!
FORZA LAKERS I FORTSÄTTNINGSALLSVENSKAN!
Räven skrev:Är AIA bättre än Lakejerna, du måste skämta!!!!!
tomten 2 skrev:Räven skrev:Är AIA bättre än Lakejerna, du måste skämta!!!!!
Vem skämtar? Aia är en respekterad klack i hockey sverige det kanske ni ochså blir om ett antal år?
Men då får ni arbeta hårt och slänga trumman. he he
tomten 2 skrev:Räven skrev:Är AIA bättre än Lakejerna, du måste skämta!!!!!
Vem skämtar? Aia är en respekterad klack i hockey sverige det kanske ni ochså blir om ett antal år?
Men då får ni arbeta hårt och slänga trumman. he he
tomten 2 skrev:Jag tycker synd om er att kasta en massa skit är ni ju duktiga på förstår jag nu.
Men hur många var ni i klacken för 3-4år sen?
Ni är ju nya i gamet och tror ni är bäst för att ni har en trumma stor som guds röv.
Nä ta och diskutera seriöst i stället för att kasta en massa skit...
Psykningar är tyvärr en av ingrediensera av en hockey klack.
Jag tror ej Hardelöv blev ledsen utan blev ännu mer tänd inför matchen?
Jag tror ju ej att om en av era spelare hade gått till tex Troja så hade han nog fått ett varmt vällkomnande hos er?
Sen att Hardelöv är från Mif gör ju ej saken bättre för om ni ej viste det innan så Hatar Rbk och Mif fansen varandra.
Ni skulle nog gå och se ett derby mellan Rbk och Mif då hade ni gråtit?
Räven skrev:Tyvärr så förlåter det inte AIA:s beteende ikväll.
Användare som besöker denna kategori: Svartvadet, vlk och 37 gäster