Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Räven skrev:Jamen, självfallet finns det rötägg överallt, men att alla skulle samlas på ett och samma ställe ikväll ter sig lite märkligt tycker jag. Och dessutom skråla samma sak under en lång tid.
tomten 2 skrev:tyvär det stod vakter och poliser över allt!
jag stod själv och sålde öl och blev hotad ett antal ggr.
Men jag dömer ej er alla för vad ett fåtal gjorde det vore löjligt tycker jag!
Sen tål ni ej glåpord så gå för fan på bio i stället..
Räven skrev:Jag kan bara instämma, jag hade också barn med på matchen och som ni förstår så är jag fortfarande ursinnigt förbannad över detta lågvattenmärke. vad svarar man sina barn?
Räven skrev:tomten 2: Du pratar som om du kom ifrån en annan värld. Fattar du inte!!!
Räven skrev:Jo, i sånna här lägen hoppas jag att våra förfäder aldrig hade krigat så förbaskat mycket om just Skåne. Det hade nästan varit bättre om det tillhört Danmark, helt klart. Med tanke på andra saker också:wink:
Räven skrev:tomten 2: Jag kan säga dig att jag jobbat i 25 år som ledare i olika föreningar och under de sista 10 åren drivit tillsammans med övriga idrottssverige, om att visa respekt för varandra, visa ödmjukhet mot det man håller på med, ha distans. Vi har på uppdrag från RF infört att förbjuda svordomar från ledare, inte snusa, röka inför barnen/ungdomarna, det finns faktiskt ledare som röker. Vi har jobbat med att ta bort detta könsrelaterande som finns bland annat i skolor. Så ert beteende ikväll raserar mer än vad mi fattar.
Räven skrev:Jag har inte sagt att jag är smart, det var riktat som ett skämt och det visade jag genom smilies.
Räven skrev:tomten 2: Jag skulle snarare säga att det har varit så, men jag tror nog att du också vet att man som ledare får utbildning i just arbete mot droger, det ingår mer eller mindre i det vardagliga tränandet, Man lär redan från början att alkohol och andra droger innebär att träningen inte får den kurva som man annars skulle kunna uppnå. Ocj när man kommer upp i åldrarna tro att man kan göra resultat "dagen efter" är en utopi, det avslöjas enkelt av tränarna. Man lär ungdomarna ta ansvar, det är ett team och då ställer man upp för varandra. Det finns otroligt mycket gott i idrott om det funkar som det ska,
Användare som besöker denna kategori: vlk och 33 gäster