Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Räven skrev:tomten 2: Det gör det säkert, men det var något annat idag.
Ledare på ungdomsnivå har ett stort ansvar bara genom sitt eget uppträdande, de flesta barn/ungdomar ser upp till och gör som sina ledare gör. Så det är ett stort ansvar som ligger på ledarnas axlar. Om politiker visste hur mycket nytta våra föreningar gör för samhället och dessutom gratis.
{SweET}Wolger skrev:Hörde till och med en pappa säga att han inte vågade ta med sig sina barn på en hockeymatch när AIA skulle komma ... hur lågt har man sjunkigt som klack när den nya generationen inte kan gå på ishockey och se sina hjältar för att föräldrarna är rädda för deras välmående ?
STÄNG LAKERDOME FÖR AIA, släpp helt enkelt inte in dem.
GS skrev:1. Jag har också förundrat mig över varför AIA alltid utnämner sig som den klack som utan konkurans är Sveriges bästa.
2. det konstant är oroligt där dom drar fram.
3. Dom är också den klack som är bäst på "hata motståndarlaget" ramsor hellre än att stödja det egna laget.
4. Men så länge man kan minnas tillbaka så har dom också gjort allt för att leva upp till sitt ryckte på bortamatcherna och måttstocken på en rolig bortamatch verkar vara när det är fredagsmatch så dom kan tanka i sig "brun lemonad" som dom så stolt brukar skriva på sitt forum.
5. Man kan ju också undra varför nu Föreningen Rögle BK anordnar egna bussresor för folk som vill följa laget i SA och varför man inte gör det i samarbete med AIA.
6. Jag vill nog påstå att det finns klackar som besökt Växjö som lätt kan utmana AIA.
KyriakoS skrev:Kjelleman skrev:BAY BAY Lakers
ni medverkade dock inte mkt i detta... o du lär dig stava
Per_växjö skrev:vad finns det för mening att skrika könsord?? Stöttar ni rögle när ni skriker sånt?
buck skrev:Det jag tycker är märkligt är att när nu AIA faktiskt HAR en enorm uppsjö av BRA ramsor, varför mala en såpass plump ramsa en hel period...
Musicman skrev:Fullständigt menigslöst för AIA att ha många ramsor....
Det är ju ändå ingen i Småland som fattar vad de säger mer än några enstaka ord
(Innan det tar hus i h-vete IRONI)
Toby skrev:Sluta bete er som ni vore supporterkulturens urfader.
En av huvudingredienserna i supporterkultur är hat.
Det är samma hat som flödar som tex mellan Celtic-Rangers ,de matcherna brukar hyllas av sportjournalister.
Jag kan varmt rekommendera The old firm till alla utom vissa överkänsliga Lakersfans , eftersom tex FUCK*** CU** hördes flera gånger.
Lakersfan_03 skrev:i fortsättningsserien är det väl som mål att komma 1 hoppas jag. vi borde vara överlägsna tycker jag men efter säsongen som denna så vet man att man inte ska underskatta lag. Hoppas vi kommer 1.
Fixo skrev:Här kommer en sida som jag tror att en del kommer att gilla
WWW.hitbutiken.com/annat/skane/? .......
Lakers00 skrev:Fixo skrev:Här kommer en sida som jag tror att en del kommer att gilla
Helt otroligt............
tomten 2 skrev:Lakers00 skrev:Fixo skrev:Här kommer en sida som jag tror att en del kommer att gilla
Helt otroligt............
Wow har den kommit till Småland nu..
Vilken sensation!!
Sen så spelar det för fan ingen roll var man bor i detta land?
Och ska man vara känslig så vad är Blekinge och Mörrum för något? fullt av gödsel och stinker fan för Blekinge är ju Sveriges trädgård eller?
Nä ta och väx upp ni som är så ordentliga för kan man ej skrika FI##A så kan man ej klaga på andra heller om var folk bor!!
Användare som besöker denna kategori: steve_saviano_theking, Svartvadet, vlk och 26 gäster