Lakers lakejer vs Leksandstars i lakerdome

Här diskuterar kring Växjö Lakers kommande och spelade matcher. En tråd för varje match.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Lakers lakejer vs Leksandstars i lakerdome

Inläggav Lakersfan_03 » lör dec 11, 2004 2:15 pm

Jaa det kommer bli en rejäl läktarmatch vi får möta sveriges bästa supportrar på läktaren och det gäller för oss att vi är där och stöttar lakers även om det ''bara'' är träningsmatch så ska vi visa hur bra vi kan vara. SA drömmen är över nu gäller det att ta nya tag både för laker spelarna och framförallt för oss supportrar jag vet att jag ALLTID kommer att stötta lakers såväl i medgång som motgång. Nu behöver spelarna oss nu behöver klubben oss.Det är nu vi ska visa att vi älskar lakers.

//FOrza Lakers
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Re: Lakers lakejer vs Leksandstars i lakerdome

Inläggav buck » lör dec 11, 2004 6:56 pm

Lakersfan_03 skrev:Jaa det kommer bli en rejäl läktarmatch vi får möta sveriges bästa supportrar på läktaren

det där förstår jag inte hur du får ihop... allvarligt talat..
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
buck
c/o LL´s Forum

Inläggav Lakersfan_03 » sön dec 12, 2004 11:27 am

Vadå inte får ihop?..Tror du inte det kommer några leksingar hit på besök när vi spelar träningsmatchen mot dem?
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Inläggav INDIAN #66 » sön dec 12, 2004 2:40 pm

Lakersfan_03 skrev:Vadå inte får ihop?..Tror du inte det kommer några leksingar hit på besök när vi spelar träningsmatchen mot dem?

Leksandsupporters kommer det säkert. Det var nog det där med sveriges bästa supportrar buck menar............... :roll:........eller ?
Bild
Användarvisningsbild
INDIAN #66
Forumentusiast

Återgå till Matchsnack