Jag kräver att ÅKERSTRÖM ska bli Lakers förstemålvakt.Han är ju både ung och duktig.Stor talang.Jag tror inte att han är så sugen att vakta dörren åt nån annan en längre tid.LAKERS kommer att ångra sig när han sticker sen.För jag tror inte att han vill vakta båsdörren hur länge som helst.Det är ju inte bra för hans framtida utveckling.
Jag saknar också Åkerström i målet man märker att han har talang
Han gjorde ju tex bättre ifrån sig än vad Ville gjorde...
någon som vet om han står mot TAIF?
Snacka om att det kommer att bli en målvaktsmatch i matchen på måndag, och jag hoppas innerligt att inte Växjö Lakers får åka ut med svansen mellan bena ytterligare en gång för då vetti fan vad som händer.
Pinka in reviret som herr Fagervall sa innan nedsläpp, jo jag tackar jag, jag tror snarare att lirarna och tränarna pinkade ner sig när dom insåg att det som kommer att bjudas de 2.400 betalande åskådarna är inget annat än ett riktigt pinsamt praktfiasko.
Nyheten om 1 - 10 förlusten har t.om spridit sig till rikssporten på svt.
Huga!
Varför varvar man en ny målvakt?! Vi har ju Åkerström! Han har hållt nollan, hållt oss kvar i matchen, räddats oss från för lust, lett oss till vinst mm. Varför sattsar man inte på en målskytt istället för en ny målvakt?
Bra målvakter är viktiga, man säger ibland att en bra målvakt är halva laget. Vad jag kan tycka är att Åkerström bör stå mer än vad han gör, för han blir/är matchotränad och det kan straffa sig.
När en serie är lång kan man låta målvakterna stå många matcher var..
Men, med endast tolv matcher där det ska avgöras om man spelar allsvenskt nästa år kan man inte bara "låta" en målvakt stå..
Här måste bästa spelare spela så mycket det bara orkar..
man saknar Åkerström i målet ja...sj tycker jag att han är en målvakt som vet vad han gör och går för....får han visa det så kommer han nog att komma långt!!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
När jag skrev på detta forum att jag tyckte att Åkerström skulle stå i mer träningsmatcher innan serien började i höstas vilka stod på min sida då ?
ÅKERSTRÖM kommer att bli en stormålvakt ,se bara till att behålla honom.