INSAMLING?

Här diskuterar kring Växjö Lakers kommande och spelade matcher. En tråd för varje match.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

INSAMLING?

Inläggav # 43 » mån jan 03, 2005 9:16 am

Är det verkligen ingen insamling till förmån för katastrofen i Asien i samband med kvällens match? Både Rögle och Nyköping har valt att ha fri entré och låta folk skänka pengar istället. Andra klubbar som ex. Tingsryd har ett samarbete med Röda Korset på nästa hemmamatch.

Ska Växjö Lakers utmärka sig igen? Denna gång genom att helt strunta i denna fruktansvärda katastrof? Inte ens en insamling via hemsidan?

Nog måste väl detta vara en angelägenhet värd att lägga ner lite tid och kraft på. Elmlunds krönika i all ära, men borde han istället inte ägna en del tid åt detta?

Jag kan ju (förhoppningsvis) ha fel och ha missat någon information, men jag har i alla fall inte lyckats hitta något om detta... rätta mig mer än gärna om jag har fel!
Användarvisningsbild
# 43
Forumamatör

Inläggav Per Carlsson » mån jan 03, 2005 9:54 am

Man kommer samla in pengar under kvällens match med insamlingsbössor, så det kan säkert samlas in en hel del. Det är ju upp till var och en hur mkt man vill skänka.

Däremot har jag inte koll på om man kommer skänka entrépengarna, men det tror jag inte man gör.
Användarvisningsbild
Per Carlsson
c/o LL´s Forum

Inläggav GS » mån jan 03, 2005 12:37 pm

#43 om du hade lugnat dig med ditt inlägg så hade du sett via hemsidan att insamling sker även via Lakers. Inte rätt att börja gnabba om en sådan här fruktansvärd katastrof, men frågan till dig är ändå om du har gått in på samtliga lags forum runt om i hockeysverige och ställt samma fråga till dom som ej samlat in pengar eller var detta bara ett nytt tillfälle att hacka på Lakers?

Vad jag sett när jag surfat runt så är det inte speciellt många lag som gör som Rögle och Nyköping, vilket ni skall ha all heder av, men jag förmodar att du varit med dina pekpinnar hos alla hockeylag och inte bara på detta forum.
Användarvisningsbild
GS
Forumdemon

Inläggav Linda » mån jan 03, 2005 4:53 pm

Jag hoppas att alla tar med sig en extra peng idag och lägger den i insamlingsbössorna.

http://www.vaxjolakers.nu/aktuellt/13951.php
Användarvisningsbild
Linda
c/o LL´s Forum

Återgå till Matchsnack