Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Hey skrev:Hur är det nu, man ska ta med sig visir och inte stå på läktaren i er fina ishall va?
Jag bara menar, man vill ju varken få en puck i huvet eller ramla igenom ståplatsläktaren
Tullverket skrev:
Och det hände, en planka gav vika, hoppas det inte var nån som gjorde sig illa, Så då få väl dom spika nya bräder i andra halvan av hallen med..
Hey skrev:Ja aldrig mer kommer man gå på hockey i er JÄVLA ishall, den borde inte ens få heta ISHALL. Jag skulle skämmas om jag tvingades kalla det min hemmahall!!!
Hey skrev:Ja aldrig mer kommer man gå på hockey i er JÄVLA ishall, den borde inte ens få heta ISHALL. Jag skulle skämmas om jag tvingades kalla det min hemmahall!!!
Hey skrev:Trodde vi levde i ett fritt land, men det gör man kanske inte i storstan växjö, vad vet jag
GS skrev:Hey skrev:Trodde vi levde i ett fritt land, men det gör man kanske inte i storstan växjö, vad vet jag
Eftersom vi lever i ett fritt land så är det just därför ingen tvingat in dig i Växjös ishall.
Håll du dig till Tingsryds topmoderna ishall du.
Användare som besöker denna kategori: steve_saviano_theking, vlk, Åryd Lakej och 29 gäster