Har ni hört.....

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Har ni hört.....

Inläggav Piggelin » lör jan 15, 2005 11:47 am

Är det någon som har hört något om ev. nya spelare på gång när fönstret öppnas den 24/1 ? :?:
Hur går det med Gusten? Kommer Ville tillbaka? :(
Peter Messa är ju ett frågetecken. Någon ny back på gång?
Spelar Omark mer, hur är det med Jarno?
Jag känner en viss oro inför fortsättningen. Man kan ju gissa att dom andra lagen kommer att ragga spelare inför avslutningen.
Detta är ju den längsta Silly Season man har upplevt.
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Användarvisningsbild
Piggelin
c/o LL´s Forum

Inläggav GS » lör jan 15, 2005 1:45 pm

Håller med om att det finns en oro inför framtiden nu när vi har ett par spelare som verkar vara långtidsskadade.

Ingen som kan ge lite info om t.ex. Messa, man sa ju när serien drog igång att han skulle vara med men har ej än varit med en enda match. Har skadan slagits upp igen eller nu skada?

Vad händer på målvaktsfronten och visst behövs det en center om nu Omark går långtidsskadad.

Gjorde ju inget om det kom lite info från föreningen om hur man ser på läget, känns tyvärr som om informationsflödet är sämre detta år från kluibben än den tidigare varit, men visst det är en säsong som inte liknar någon annan och det finns kanske inget att informera om, men lite info om våra skadade spelare skulle kanske vara på sin plats.
Användarvisningsbild
GS
Forumdemon

Inläggav C70T5 » lör jan 15, 2005 2:29 pm

Omark (minst tre veckor) och Messa är långtidsskadade. Vad är det med Messa egentligen, har han amputerat näven lr? När dessa två sedan är fit-for fight, då kommer den andra biten med att få igång matchtempo och få upp flåset. Mao, det kommer att ta tid, förbannat viktig tid.
Har Vi råd med det?

- AGERA!

/T5!!
TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER
Användarvisningsbild
C70T5
c/o LL´s Forum

Inläggav erok » lör jan 15, 2005 3:16 pm

Hade inte oskarshamn skadeproblem när Fagerwall tränade dessa.och nu har lakers skadeproblem.Hoppas att det bara är tillfälligheter så att han inte tränar dem fel
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum

Inläggav Piggelin » lör jan 15, 2005 4:50 pm

Erok, nu är du nog lite snett ute.
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Användarvisningsbild
Piggelin
c/o LL´s Forum

Inläggav Räven » sön jan 16, 2005 12:14 am

Jo, jag håller med om att man lätt kan uppfatta att informationen är sämre i år. Frågan är om den inte är det rent av!
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum

Inläggav Daniel » mån jan 17, 2005 2:02 pm

vadet gäller mässas skada kan man fan inte lasta
Fagervall 8O
Daniel
Forumterrorist

Inläggav Räven » mån jan 17, 2005 5:18 pm

Jag är tveksam till att det kommer något nytt, knappast någon idé att ta hit något nytt bara för sakens skull. Jag är tveksam till att det finns någon "passande" spelare som kan gå in och visa en avgörande stil.
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum

Inläggav Lobo » mån jan 17, 2005 7:10 pm

Det skulle väll vara om Hadelöv kom tillbaka... ..hela laget spelade juh bättre när han kom.

Sen fattas det en back men frågan är om det är så nödvändigt just nu, isåfall hoppas jag att man letar efter en liten mer långsiktig lösning men jag vet som sagt inte vilka "bra" backar som är fria just nu.
- In hoc signo vinces -
Bild
Användarvisningsbild
Lobo
Forumterrorist

Inläggav Räven » mån jan 17, 2005 8:23 pm

Jag tror inte att Hadelöv kommer tillbaka. Men långsiktiga lösningar behövs helt klart, i synnerhet om det blir fortsatt AS-spel nästa säsong. För från och med säsongen 05/06 behövs starka lag om det inte ska ta slut.
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum

Inläggav Hofnar » tis jan 18, 2005 12:51 am

Nurminens framtid i MIF efter bussturen, är väl allt annat än säker?
Hoppas inte för mycket på Hadelöv. Men kanske det blir någon annan målvakt över från elitserien i nästa transferfönster?
En boll är ett uppochnervänt klot, fast mindre.
Användarvisningsbild
Hofnar
Forumentusiast

Inläggav C70T5 » sön jan 30, 2005 12:11 am

Flera undrar, men ingen frågar...

På måndag stänger sista transferfönstret för denna säsongen, och det rustas upp både här och där hos olika lag, vad tror Ni, har Vi ngt att förvänta oss? Är det ngn position som Vi vill (hoppas) se förstärkt?

Nu när målvaktssidan, med Gusten är klar, så hade ju jag gärna sett en stabil och riktigt målfarlig center.

Vad tycker Ni?

/T5!!
TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER
Användarvisningsbild
C70T5
c/o LL´s Forum

Inläggav Malul » sön jan 30, 2005 5:34 am

personligen tycker jag att vi är starka nog att ta oss till play-off med det lag vi har idag MEN;

-om det blir mer skador skulle vi kunna komma i ett kval neråt och få bekymmer där!

-om andra lag förstärker för att nå play-off kan vi komma att behöva vidta liknande åtgärder!

på den positiva sidan finns att laget börjat spela som ett lag och vi har ett bra lag från början som kan mycket och har mycket rutin!

ville tycker jag riktigt synd om,madrömssäsongen verkar alri ta slut:(
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.

Växjö Lakersissä!!
Användarvisningsbild
Malul
c/o LL´s Forum

Återgå till Silly Season