Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
#54 skrev:Kan ingen komma på en hejaramsa till Stenström så att han kanske blir glad...så slipper vi hoppa upp på plexit (vilket man inte behöver göra ändå i jössarinken där står man ju ändå över plexit) å spotta på honom eller kasta colaflaskor efter honom.
- Tyvärr är vi inte bättre, suckar Lars-Fredrik Nyström.
- Vi saknar målskyttar, och ska vi rädda det allsvenska kontraktet måste det till ett antal nya spelare.
Hur många tror du skulle behövas?
- Med den här matchen som måttstock skulle det behövas tio nya. Eventuellt en ny tränare också.
- Jag är förmodligen den billigaste, men också den sämste. Det är bara till att titta på tabellen, tillägger irriterade Lars-Fredrik Nyström som plockade fram motorsåget och kapade både spelarna och sig själv.
Åryd Lakej skrev:En bilkaravan vill vi se nu till blekinge
Måste säga att jag förstår hans reaktion. Spelare efter spelare har försvunnit från truppen samtidigt som tidigare utlovade förstärkningar ej har tillkommitPutte/LL skrev:Lars-Fredrik Nyström efter deras match mot SIK...- Tyvärr är vi inte bättre, suckar Lars-Fredrik Nyström.
- Vi saknar målskyttar, och ska vi rädda det allsvenska kontraktet måste det till ett antal nya spelare.
- Med den här matchen som måttstock skulle det behövas tio nya. Eventuellt en ny tränare också.
- Jag är förmodligen den billigaste, men också den sämste. Det är bara till att titta på tabellen, tillägger irriterade Lars-Fredrik Nyström som plockade fram motorsåget och kapade både spelarna och sig själv.
Putte/LL skrev:Lars-Fredrik Nyström efter deras match mot SIK...- Tyvärr är vi inte bättre, suckar Lars-Fredrik Nyström.
Xoogman skrev:Eventuellt en ny tränare också.
Är det sådant som kallas för själkretik?
Trullsa skrev:Jag måste bara få säga; Jag tror faktiskt det blir förlust idag. Jag känner det på mig. Det är vad hjärnan säger
Vad hjärtat säger är en helt annan sak
Användare som besöker denna kategori: steve_saviano_theking, Svartvadet, vlk och 24 gäster