Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
buck skrev:Hörde iaf inget från klacken...
att några skriker mindre valda ord är, om än trist, något man nog får finna sej i...
buck skrev:Hörde iaf inget från klacken...
att några skriker mindre valda ord är, om än trist, något man nog får finna sej i...
carl skrev:Finna sig i......? Aldrig!
Vad har man för sneda ideal om man resonerar på det sättet?
Varanen skrev: Förhopningsvis var det personer i närheten som sade ifrån.
alfax skrev:Tar helt avstånd från såna uttryck .I klacken förekom det inte,inte hörbart för mej i varje fall.
Vad tyckte Du om Trojaklackens plakat Carl?
alfax skrev:Det förekom både "röv" och fylleri på dem säger de som läste dem ,från min plats gick det inte att se vad som stod på dem.
Håller med dig i övrigt ,det är härligt med klack matcher och rasism tar jag helt avstånd från.
Räven skrev:Inte kul md sådant, men det finns lika mycket kolsupare var man än kommer.
Jag satt dock precis bakom Trojas bås igår och jag hörde ingen som skrek de orden under matchen igår. Det kan jag gå i ed på. Vissa skrek bitvis, men de orden hörde jag inte i allafall.
carl skrev:Jag lägger ämnet under Off-Topic. Det har verkligen inget med hockey att göra.
Vid ett flertal tillfällen under gårdagens match hörde jag "Ap-jävel", "Svartskalle", "Åk hem och klättra i träden" och flera liknande rasistiska utrop riktade mot Grand-Pierre. Några av gångerna hörde jag det från små barn och ungdomar (som må vara förlåtna, då de förmodligen inte begriper bättre). Värre är ju när många vuxna kvinnor och män vräker ur sig dessa obildade, ociviliserade och omänskliga uttryck. Jag blev oerhört förvånad och förbannad över vad jag hörde!
carl skrev:Det känns som om ni tvivlar på att jag hörde vad jag hörde. Var och en har ju sin sanning. Man hör ju det man vill. Väljer ni att inte tro på vad jag säger, så slipper ni.
DC skrev:Ingen skräll att de viftas bort lättvindigt här som vanligt. Hade det varit Troja eller annat lags supportrar som skrikit dessa ord hade denna tråd säkert haft 50 inlägg nu med sida upp och ner första av sågningar till andra klacken sen hyllningar av den egna publiken. Phuuuuu och kappan vände igen
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst