Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
ruppo skrev:Angående Åsbergs storheti jämförelse med Selander kan det nog bero på att han kommer från Frölundas ungdomsverksamhet som anses vara en av de bästa i landet, så han har ju grymt bra förutsättningar o lyckas
c70t5 skrev:Åhsberg, går han under de gällande transferlagarna, lr kan man låna honom efter att fönstret har stängt?
/T5!!
Gretzky skrev:Selander är definitivt INTE en av de stora besvikelserna i årets Växjö Lakers.
Per Carlsson skrev:Hammers har rätt. Han har inte visat ett skvatt tyvärr.
Visserligen var han skadad ett bra tag men....
#54 skrev:Istiden som Selander fått hittills är ju för tok för lite för att kunna prestera något....han har ju typ fått spela ett byte i andra linen när brad ska snöra skridskorna eller något sånt...man kan inte förvänta sig att han ska kunne prestera mycket mer då.
Som Einarsson, som bara spelar i boxspel eller näst intill kan man inte heller förvänta sig så mycket av, men han gör ett jävla bra jobb i boxplay.
Intresassanta diskussioner om Selander. Personligen är Andre ingen "jätte", tyckte han var lite väl "grön och valpig" under fösäsongen, och uträttade i princip ingenting. Han är trots allt en riktig liten hårding att möta på isen. Ovanligt att man ser såna spelare. Kan han bara hålla igen och vara disciplinerad, och inte ta onödiga utvisningar som han gjort ofta, så får han gärna en chans till för mig. Inte förrän nu på slutet av säsongen, har jhan verkligen höjt sig en nivå. Han var ju riktigt bra i några matcher, t.ex när han fick spela med Podein i bortmatchen mot Troja. Jag har även blivit mycket förvånad att han har ett så tungt skott! Jag håller med, han är fortfarande ung, så ge honom chansen!Varanen skrev:Jag tillhör de som fortfarande tror att Selander kan tillföra mycket framöver. Behåller han bara fokus och är beredd att offra det som krävs, så kommer Lakers kanske få en ny Nilsson. André har mycket hockey i sig och tålamod är bra att ha. Precis som Hammers konstaterar så är övergången från juniorhockey till seniorhockey ingen lätt sak.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 30 gäster