LasseMaja skrev:Ja eller hur, för agenter kan man ju alltid lita på!!!
Så du tror på fullalste allvar att han satt och ljög både media, föreningen och supportrarna rakt upp i ansiktet under presskonferensen ?
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
LasseMaja skrev:Ja eller hur, för agenter kan man ju alltid lita på!!!
Per Carlsson skrev:LasseMaja skrev:Ja eller hur, för agenter kan man ju alltid lita på!!!
Så du tror på fullalste allvar att han satt och ljög både media, föreningen och supportrarna rakt upp i ansiktet under presskonferensen ?
Socker skrev:Är det inte bättre att vi låter Brad visa vad han kan på isen istället för att
kasta paj här.
Det kommer nog att visa sig vem som får rätt tillslut och jag blir iallafall
inte förvånad om han blir en atraktion i södraallvenskan i vinter.
Socker skrev:Är det inte bättre att vi låter Brad visa vad han kan på isen istället för att
kasta paj här.
Per Carlsson skrev:Självklart pratar agenten till sin spelares fördel, det är inte det jag syftar på heller, men att han ljuger om att det var klubbar intresserade, det tror jag ändå inte. Kan bli ganska jobbigt ifall man skulle kolla upp det och det visar sig att han ljuger, hur bra tror du det vore för hans rykte ? Vem vill lyssna på en sån agent om han är känd för att ljuga hela tiden.
serra skrev:hammers...det är tur att Lakers finns....vad skulle du annars har gjort???
för du bry dig mer om Lakers än om Hammers verkade som om man tittar på hur många inlägg du skirver här resp i ert forum....
Lakers berör
Per Carlsson skrev:Ja det är sant. Det kan vara stor skillnad på intresse och intresse. Förmodligen är det väl som du säger att de kanske inte var intresserade nog.
Eftersom Brad själv sagt nåt i stil med, Är nu Växjö så väldigt intresserade av mig så tar jag det.
Det kanske bevisar att de andra klubbarna inte var fullt så intresserade trots allt, men jag tror fortfarande inte att han ljög om det som Socker ville få det att låta som.
Hammers skrev:Verkar väl vara ungefär så duktig som Justin Kelly.
Anderzon skrev:Ungefär som att jämföra ferrari och fiat... tyvärr Justin.
Lobo skrev:Var det inte du som skrev att Per fernhall skulle vinna poängligan ?
#54 skrev:Men ferrari och fiat är inte det lite samma bli jag menar de sammanbetar väll ganska mycket.
Just nu hade jag hellre haft en fiat vem vill ha en ferrari på vinterhalvåret i sverige och tänkt på försäkringen usch.
#54 skrev:Det är som jag brukar säga:
Hellre färre hästar under huven än alla hästar på skroten.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 22 gäster