Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
dolitle skrev:Piggelin skrev:Verkar som om någon vill få igång skitsnack på forumet.
Jag tycker att vi låter bli att svara i denna tråd.
Hoppas att alla följer Piggelins uppmaning !!
Svarta_Gänget skrev:Hej alla glada. Detta är mitt första inlägg då jag är ganska ny i klacken....
.
Herre jissus vad avundsjuk man kan va för att hockey´n drar folk i VäxjöSvarta_Gänget skrev:Alla vet men ingen vågar ju säga det.
Det finns ett motstånd inom VL till östers IF.
Kan detta grunda sig i att ÖIF är en mera anrik och etablerad klunn än VL.
Det är ju trotts allt så att öif har klart mera stöd hos folket i växjö.
Jag har bara varit i Laker doom 1 gång och det va ingen trevlig upplevelse. I bland undrar jag va folk som lakejerna har för liv. Alla verkar vara halv muppar. Eller det va fel av mig att skriva alla. Men jag menar många. Folk som på ett eller annat sätt finner gemenskap under VL.
Nä det är patetiskt att kalla sig lakej och stå och skrika som småglin i VHC hallen.........
Trots allt så är det ju inte många framstående människor som är medlemmar i lakejerna. Inga högt utbildaDE........
UTAN DET ÄR ALLMÄNT KÄNNT ATT LAKEJERNA ÄR ETT GÄNG MED LUSTIGT FOLK SOM DRAS SAMMAN SOM GAPHALSAR I ISHALLEN.
min mening med detta är att jag vill bara att Lakers ska försvinna.'
För i Växjö ska man gå på fotboll inte rinkbandy....
Piggelin skrev:Jag har faktiskt varit inne på EF:s forum och tittat och kan väl bara konstatera att var man inte motståndare till Östers IF innan, så blir man det om man går in på deras forum.
Piggelin skrev:Tack för att vi inte nedlåter oss till sånt trams.
Piggelin skrev:Man uppmanar bl. a. sina läsare att ta avstånd från Lakers.
Oster1930 skrev:Jaså det gör "ni" inte? Tycker delar av den här tråden är minst lika löjlig som den du refererar till.
Precis!Oster1930 skrev:Piggelin skrev:Jag har faktiskt varit inne på EF:s forum och tittat och kan väl bara konstatera att var man inte motståndare till Östers IF innan, så blir man det om man går in på deras forum.
Aha. Det här är intressant.Piggelin skrev:Tack för att vi inte nedlåter oss till sånt trams.
Jaså det gör "ni" inte? Tycker delar av den här tråden är minst lika löjlig som den du refererar till.Piggelin skrev:Man uppmanar bl. a. sina läsare att ta avstånd från Lakers.
Man? Vilka? Var? En person startar en omröstning på ett forum där alla som skriver i tråden tar avstånd från att skapa en sådan omröstning, och du skriver att "man uppmanar...". Lite distans tack.
Det är sant att ni stundtals fått ta en del onödig skit från EF via veckobrev och sådant. Men det har mer att göra med att det finns en hel del Östersupportrar som håller på Troja el. Tingsryd, eller att man hatar sporten hockey överhuvudtaget. Ingenstans, någon gång har EF som förening tagit avstånd från vare sig Lakers eller Lakejerna. Tycker att det är det ni borde fokusera på, och inte enstaka uppenbart förvirrade människor.
Svarta_Gänget: Om du på allvar försöker representera Öster, så lägg genast ner. Såna som dig skrattar vi bara åt - såväl Lakejer som EF:are.
OVER AND OUT
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster