Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Räven skrev:Det skulle väl nästan vara att begå självmord om man knöt till sig dessa herrar.
Viktor666 skrev:Det har du alldeles rätt i men varför?
Vad är det som gör hockeyn så helig jämfört med exempelvis fotboll?
Ta spelare som Paul Gascoigne och Stan Collymore... De har ju gjort saker som får de här tre herrarnas äventyr att framstå som harmlösa pojkstreck men får ändå fortsatta kontraktserbjudande!
erok skrev:Tror jag inte behöver skriva ut deras namn, men skulle ni vilja se dessa tre i Lakersdressen nu när de fått sparken från respektive klubbar eller ska de vara bannlysta från svensk hockey för all framtid.
carl skrev:erok skrev:Tror jag inte behöver skriva ut deras namn, men skulle ni vilja se dessa tre i Lakersdressen nu när de fått sparken från respektive klubbar eller ska de vara bannlysta från svensk hockey för all framtid.
Jo, vill man smutsa ner föreningens namn och jaga bort både sponsorer och publik så är det alldeles lysande värvningar att göra.
Lilja, Huselius och Tallinder får nog spela något/några år utomlands innan de kan ta sig in i någon svensk hockeyklubb med självaktning. Stormen måste lägga sig innan de är aktuella igen. Huselius och Tallinder måste dessutom först följa Liljas exempel, dvs be samtliga inblandade parter om ärlig ursäkt. Om ca 1-2 år kan de nog vara tillbaka i svensk hockey, gissar jag.
ruppo skrev:Fattar inte vad de tänkte med! Som jag fått uppfattningen så har alla familjer här hemma och då menar jag fru o barn. Har jag fel?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster