Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Åryd Lakej skrev:men det är klart, eftersom Troja får pisk på söndag så kan man nog lugnt åka dit...
carl skrev:Åryd Lakej skrev:men det är klart, eftersom Troja får pisk på söndag så kan man nog lugnt åka dit...
Jag tror inte att vi torskar mot Nybro på söndag. Nybro är åter skadedrabbat (deras skadeproblem verkar inte ha något slut) och de blir tvingade att ta med några juniorer för att överhuvudtaget få ihop 3 femmor, så våra chanser till vinst ser jag som ganska goda.
Om vi vinner mot Nybro ska det ska bli riktigt, riktigt kul på onsdag! Då är det definitivt upplagt för en klassisk drabbning, som har mycket stor effekt på respektive förenings förutsättningar inför nästkommande säsong. Vi har ju definitivt revansch att avkräva efter den tappade ledningen sist i Lakerdome. Hoppas att det är riktigt många Lakers-supportrar som kommer till Sunnerbohov. Ni ska känna er hjärtligt välkomna! Det är alltid kul när Lakejerna kommer på besök. Hög stämning och hög ljudnivå (vilket behövs då vi som bekant, praktiskt taget, inte har någon högtalaranläggning.........)
Men först ska vi se till att vinna mot Nybban!
Pebben skrev:Här går vi händelserna i förväg ser jag, glöm inte bort att det är match mot Mörrum först sen är ni hjärtligt välkomna till Sunnerbohov på onsdag.
Synd att det eventuellt kommer stå mellan Troja och Växjö, hade gärna sett att bägge lagen gick till playoff som 1a och 2a men så kan det ju inte bli.
Lycka till idag mot Mörrum, tror ni kan få svårt mot Goiset som överraskar ibland.
Per Carlsson skrev:Jag tycker oxå vi ska vinna matchen först.
Fy fan vad många kommer ligga nära hjärtinfarkt på onsdag.
Lakersfan_03 skrev: Om vi vinner matchen så är det lakejerna som sist lämnar Sunnerbohov. Det Rögle sjöng till oss ska vi sjunga till Troja om vi vinner helt klart tycker jag.
Användare som besöker denna kategori: vlk och 26 gäster