Hur förbereder du dig till ikväll?

Här diskuterar kring Växjö Lakers kommande och spelade matcher. En tråd för varje match.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Hur förbereder du dig till ikväll?

Inläggav Lille meg » ons feb 23, 2005 9:50 am

Så var dagen D här, och idag gjelder det liv eller död... Så känns det i alle fall, och det får kännas så just idag! Mina ritualer innför en sånn här match är inte många, men jag har en del saker som är ett måste.
Underkläderna är viktigt, mina "Lakers skall vinna"-trosor skall på :!: Sen kommer hockey-jeansen. Et par sköna jeans som är med på de fleste bortaresorna, också den här gången.
På överkroppen är det (än så länge) inget heligt som måste på, men en huvtröja brukar det bli, och matchtröja är sedan et måste. Halsduken - självklart på. Det är vel det som är ett måste.

Sen är det ju andra saker som man gör innför nesten hvilken som helst match...
Innan jeg kommer på jobbet, sticker jag till Punkten och handlar kvällens halstabletter, cigaretter och tidningen. Så också idag, fast dubbelt upp. Eftersom dom känner mig, blir det alltid hockeyprat innför matchena, så var också tilfället idag. Trevligt, bra start på dagen. :D

På jobbet kollar jag forumet, och tokladdar resten av dagen. Nu vill jag bara att klockan skall vara 16.00 så jag kan gå från jobbet, och 16.03 så jag kan ta min första öl. Egentligen vill jag att klockan skall vara 21.30 så man är klar med denna tortyr.

Vi sees i Sunnerbohov, hockeyvänner, om jag inte har kollapsat på halvvägen med magsår, hjärtinfarkt och så nervös så jag blir innlagd på psyk...

/Merethe
Användarvisningsbild
Lille meg
Forumproffs

Inläggav erok » ons feb 23, 2005 11:31 am

Inget att vara nervös över :whistle: Är ju bara en match som allt annat.Spelarna är övertända och så förlora troja :oops:
Nä Fy fan för ikväll.Alla vill mig ont :cry: Får inte ledigt och så har man tre taifare och två Leksingarsom man ska gnabbas med.Trojanerna ska på matchen så dem slipper man iallafall ikväll.Tar inte Lakers poäng idag ja då blir det jobbigt :evil:
Men den blåa lakejtröjan har jag på mig och halsduken ska hänga på sin vanliga plats på jobbet.Några speciella Lakerskalsonger har jag inte men man kan ju alltid köra utan 8)
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum

Inläggav Gäst » ons feb 23, 2005 1:41 pm

I god tid innan marchstart så kommer jag att putsa skärmen, provklicka runt lite på swehockey å se så att allt funkar samt göra några provinloggningar på mircen.
Gäst

Inläggav Klonis » ons feb 23, 2005 3:15 pm

Sitter här och laddar upp åpå jobbet med klacksidan http://lakejer.griffel.net/movies.php

Framåt kämpa VLH
Användarvisningsbild
Klonis
Ordförande Lakers Lakejer

Återgå till Matchsnack